Zuid-Holland Bereikbaar

Medewerker financiën

Zuid-Holland Bereikbaar

De opdracht­omschrijving

Wie is ZHB?
Zuid-Holland Bereikbaar is een samenwerking van het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Provincie Zuid-Holland, gemeente Den Haag, gemeente Rotterdam, Metropoolregio Den Haag Rotterdam (MRDH), Havenbedrijf Rotterdam en ProRail.

Onze hoofdtaak is het verbeteren van de bereikbaarheid in Zuid-Holland. Om dit te realiseren zorgen wij, met de partners, dat de hinder tijdens werkzaamheden beperkt blijft en leveren wij een bijdrage aan de duurzame mobiliteitstransitie. We hebben ongeveer 100 mensen die werken bij ZHB. Dat is een vaste basis van circa 30 medewerkers en zo’n 70 mensen in een flexibele schil.

Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van diverse financieel-administratieve taken binnen het team Bedrijfsvoering. Je werkt nauw samen met collega’s en projectleiders en levert gegevens aan voor de (project)administratie en rapportages.
.
Taken en verantwoordelijkheden

  • Opstellen van (project)verkoopfacturen.
  • Verwerken van binnenkomende financiële documenten (facturen, declaraties, offertes) in de boekhouding van ZHB.
  • Controleren van gegevens op rechtmatigheid, volledigheid en autorisatie.
  • Zorgen voor een tijdige afhandeling en betaling van facturen.
  • Signaleren en oplossen van afwijkingen en onregelmatigheden.
  • Beheren van financiële dossiers en zorgdragen voor actuele informatiebestanden.
  • Aanleveren van gegevens voor projectadministratie en budgetbewaking.
  • Signaleren van (dreigende) budgetoverschrijdingen.
  • Input leveren voor budgetoverzichten en financiële rapportages.
  • Controleren en registreren van opdrachtverstrekkingen.

Goed om te weten

  • 32 uur, in overleg in te delen.
  • Hybride werken, deels op locatie (in Schiedam) deels vanuit huis.
  • Inhuur voor periode van minimaal een jaar; 2x verlenging mogelijk.






De Eisen

  • Kandidaat is geen zzp'er en wel in loondienst.
  • Kandidaat beschikt over MBO- of HBO- werk- en denkniveau met een opleiding in een financiële richting.
  • Kandidaat beschikt over minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Kandidaat heeft ervaring met Microsoft Excel en AFAS

De Wensen

  • Kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de publieke sector.
  • Kandidaat heeft ervaring met financiële administratie binnen een projectenorganisatie
  • Kandidaat heeft aantoonbare werkervaring
  • Kandidaat heeft cv en motivatiebrief aangeleverd
  • Naast de gevraagde kennis en ervaring beschikt de kandidaat over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Nauwkeurig - Zelfstandig - Communicatief - Analytisch

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
29 november 2025 om 15:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox