Gemeente Houten

Medewerker financiële administratie

Gemeente Houten

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Houten is onderdeel van de stadsregio Utrecht en de laatste decennia volop in ontwikkeling. Van een dorp van 7.000 inwoners in 1975 groeide Houten uit tot een middelgrote stad van bijna 50.000 inwoners. Stedelijk van karakter in het centrum en dorps in de mooie en rustige woonwijken en de drie kleine kernen ’t Goy, Schalkwijk en Tull en ’t Waal. Behalve dat Houten mooi, groen, veilig en landelijk gelegen is, kent de gemeente ook veel sociale, culturele en economische activiteit. Deze kenmerken vormen samen de kracht en de kwaliteit van Houten.

Opdracht

  • Je bent gezamenlijk verantwoordelijk voor de dagelijkse werkzaamheden binnen de financiële administratie;
  • Je signaleert eventuele problemen binnen de werkzaamheden en doet voorstellen om dit op te lossen en het proces te verbeteren;
  • Je verricht alle werkzaamheden met betrekking tot de verwerking van ingekomen en uitgaande facturen, zoals tussencontrole van facturen, beheer van tussenrekeningen, boeken van memorialen en voorboekingen;
  • Je onderhoudt contacten met debiteuren, crediteuren en interne budgethouders;
  • Je voert alle voorkomende werkzaamheden voor de jaarrekening en andere planning en control producten uit;
  • Je bent binnen de financiële administratie aanspreekpunt voor de organisatie bij vragen, opmerkingen en problemen;
  • Je bent vervangend kassier.

Competenties
- Je beschikt over een MBO werk- en denkniveau op het gebied van financiële administratie;
- Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
- Je kunt goed overzicht houden en bent, samen met het team van 8 mensen, verantwoordelijk voor het totale werkpakket van de financiële administratie;
- Accuraat;
- Flexibel;
- Stressbestendig.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Is hybride werken mogelijk:  ja, in overleg.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare werkervaring als medewerker financiële administratie.
  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met procesverbetering op financiële administratie van een overheidsorganisatie;
  • Aantoonbare werkervaring met werkzaamheden ten behoeve van de jaarrekening bij een overheidsorganisatie.
  • Aantoonbare werkervaring als medewerker financiële administratie bij een overheidsinstelling; Geen aantoonbare werkervaring; Geen aantoonbare werkervaring; (0 pt) Minimaal 1 tot 2 jaar aantoonbare werkervaring; (20 pt) Minimaal 2 tot 5 jaar aantoonbare werkervaring; (30 pt) Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring; (50 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox