gemeente Nijkerk

Medewerker Evenementen, Horeca en Vergunningen

gemeente Nijkerk

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Nijkerk is een mooie middelgrote gemeente, centraal in Nederland, met de mooie natuur van de Veluwe om de hoek en de levendigheid van de Randstad voor de deur. Een dynamische gemeente met ruim 44.000 inwoners verdeeld over de kernen Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen. Samen met ongeveer 350 collega’s zetten we ons dagelijks in om ervoor te zorgen dat wonen, werken, ondernemen en recreëren in onze gemeente prettig, sociaal, veilig en toekomstbestendig is.

Je wordt regelmatig uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen. De combinatie van betrokken collega’s, inhoudelijke vakkennis en ontwikkelmogelijkheden zorgen voor een fijne werkplek. Persoonlijke groei en teamontwikkeling is belangrijk. Dat betekent dat we ondernemen, kritische vragen stellen en onszelf willen verbeteren. Korte lijnen, prettige communicatie en veel vrijheid, dat typeert ons.

Gemeente Nijkerk is een sociale werkgever die investeert in een goede balans tussen werk en privé en jouw ontwikkeling. Herken je je in de kernwaarden eigenaarschap, verantwoordelijkheid, vertrouwen en eigen kracht, dan ben je van harte welkom om te solliciteren. Als gemeente faciliteren we initiatieven vanuit de samenleving en zoeken we de samenwerking zowel lokaal als regionaal. Werk je bij ons, dan ben je een zelfstandige, ondernemende en flexibele professional.

Opdracht
Voor het team Veiligheid van onze gemeente, zijn wij op zoek naar een medewerker Evenementen, Horeca en Vergunningen. Je bent een ervaren en zelfstandig werkend medewerker met kennis van op het vakgebied vergunningverlening binnen de APV en Bijzondere wetten. Je toetst en beoordeelt aanvragen in lijn met o.a. de wetgeving en het recent vastgestelde Evenementenbeleid. Hierbij heb je oog voor risico verhogende factoren en toepasbare beheersmaatregelen. Voor aanvragers c.q. organisatoren van evenementen ben jij als casemanager het eerste aanspreekpunt, maatwerk en dienstverlening is voor jou hierbij vanzelfsprekend. Je draagt bij aan de veiligheid van evenementen binnen gemeente Nijkerk, zorgt dat aanvragen tijdig behandeld worden en maakt eventuele knelpunten vlot bespreekbaar. Ook ben je een sparringpartner voor je collega’s en geef je gevraagd of ongevraagd advies. Je denkt actief mee in de ontwikkelingen van het team en het vakgebied.

Competenties

  • Integrale blik en in scenario’s denken;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
  • Daadkrachtig en besluitvaardig;
  • Proactief en resultaatgericht;
  • Een verbinder.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
  • Aantoonbare werkervaring als medewerker vergunningen in het vakgebied Evenementen, Horeca & Veiligheid bij een gemeentelijke organisatie;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker vergunningen in het vakgebied Evenementen, Horeca & Veiligheid bij een gemeentelijke organisatie;
  • Aantoonbare kennis en ervaring met aandachts- en risico evenementen (B- en C-evenementen);
  • Aantoonbare werkervaring binnen een politiek/bestuurlijke omgeving met gevoelige onderwerpen en weet binnen de geldende kaders naar te handelen;
  • Aantoonbare werkervaring binnen een klantgericht een dienstverlenende functie (licht dit toe doormiddel van een voorbeeld in het cv;
  • Flexibel inzetbaar en ook bereid in de avond en in het weekend te werken.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox