Gemeente Halderberge

Medewerker div (archief)

Gemeente Halderberge

De opdracht­omschrijving

Momenteel zijn verschillende stapels papier en/of dossiers ongeordend en niet direct toegankelijk. Ook is de ordening die bij een gemeentelijke organisatie gebruikelijk is losgelaten. Voor dit project zoeken we een geschikte kandidaat voor 24 - 36 uur per week voor minimaal 6 maanden. Afhankelijk van het aantal uren is uitloop mogelijk tot 12 maanden.  

De werkzaamheden die moeten gebeuren:   

  • Archiveren wat er in de kasten van DIV ligt. Dit is door iemand al uit gesorteerd op onderwerp   

  • De gebruikelijke ordening (basis archiefcode) terugbrengen  

  • Opruimen van “losse documenten” die in laatste paternosterkast zitten  

  • Dossiervorming gaat plaatsvinden in het Zaaksysteem met zaaktype Fysiek dossier (indien er nog geen dossier van aanwezig is)  

  • Bestemmingsplannen opnieuw opzetten in te bewaren en te vernietigen.   

  • Overige losse dossiers die nog bekeken moeten worden (veegactie door de organisatie)  

  • Alles afvoeren uit de paternosterkasten naar de juiste blokken binnen het SSA archief. (geschoond B/V, materiele verzorging)   

  • Archiefbewerking: schonen van HLB 1997-2009  

  • Archiefbewerking: schonen van HLB 2010-2019   

  • Overdragen naar het WBA van HLB 1997-2009  

  • Overdragen naar het WBA van HLB 2010-2019  

Bij de genoemde werkzaamheden moet men rekening houden met het Normendocument overbrenging archiefbescheiden West Brabants Archief (WBA).  

We zoeken voor dit project iemand die is gespecialiseerd is om deze werkzaamheden op een snelle en correcte wijze uit te voeren.   

  • Je beschikt over een afgeronde MBO opleiding, bij voorkeur een relevant diploma op het gebied van (digitale) informatievoorziening, zoals SOD I en SOD II; 

  • Je hebt kennis van zaakgericht werken; 

  • Je hebt ervaring met archiveren, zowel digitaal als analoog, bij voorkeur binnen een gemeentelijke organisatie; 

  • Als je bekend bent met de selectielijst gemeenten is dat een pré 

  • Je bent digitaal vaardig;   

  • Jouw competenties zijn: aanpakken, snel leren, zelfstandig werken, flexibel, behulpzaam, analytisch.  

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat heeft ervaring met MS Office. Dit moet blijken uit de CV.

De Wensen

  • Kandidaat is resultaatgericht. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijk sensitiviteit. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.
  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox