Gemeente Gouda
geen max tarief
Zuid-Holland
32 uur per week
01 februari 2021
31 juli 2021
We zitten in een transitie van papier naar digitaal. De werkzaamheden bevinden zich in het papieren deel van DIV en spelen zich voornamelijk af binnen het Sociaal Domein en specifiek de WMO, de Participatiewet en Jeugdhulp.
De consulenten werken met een digitaal systeem maar krijgen nog veel documenten op papier binnen. Deze papieren documenten worden gescand en op het netwerk (map per cliënt) toegevoegd. De komende tijd gaan we steeds meer processen digitaal maken, waardoor het werk geleidelijk aan minder wordt en verdwijnt. Wat zien we graag van jou? Je houdt van repeterend werk, bent zorgvuldig, resultaatgericht, zelfstandig, energiek en houdt van aanpakken. Enige ervaring en kennis van archiefwerkzaamheden, scannen en digitaal werken, liefst bij gemeenten, is een pre. Je denkt actief mee over de werkzaamheden die je doet en maak daarbij de afweging of het beter of sneller kan en durf hierover vragen te stellen. Je vindt het leuk om samen met je directe collega’s hierover na te denken en het op te pakken. Je gaat graag de uitdaging aan om de afbouw van de analoge dynamische archieven een flinke stimulans te geven. Je stelt je flexibel op wanneer werkzaamheden een andere aanpak of planning vragen. Taken
Uitgangspunten Ingehuurde medewerker heeft zelf een smartphone beschikbaar met mobiel nummer (toegang tot het netwerk loopt via een te installeren app). De werkzaamheden vinden plaats in het Huis van de Stad, burg. Jamesplein 1 in Gouda. |
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox