BEL Combinatie

Medewerker dim

BEL Combinatie

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De BEL Combinatie is een uniek samenwerkingsverband tussen de gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren. In deze constructie zijn de drie gemeenten zelfstandig en maken ze alle drie gebruik van één grote, professionele en flexibele ambtelijke organisatie, de BEL Combinatie. Wij werken vanuit de volgende vier kerncompetenties: Professionaliteit, Openheid, Samenwerken en Publiek Ondernemerschap. 

Bij de BEL Combinatie werken we in een kleine, dynamische en gezellige organisatie aan onderwerpen die er echt toe doen voor de inwoners en ondernemers van de gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren.
Onze medewerkers zijn gedreven, flexibel en collegiaal. Wij willen graag dat onze medewerkers op basis van eigen kwaliteiten met veel energie en enthousiasme hun bijdrage leveren aan de opgaven die er
liggen, daar ook trots op zijn en dat uitstralen. Je maakt deel uit van het team van Bedrijfsondersteuning, waar Reinout Vos de teamleider is. Dit team bestaat uit 29 bevlogen medewerkers. Het team is  verantwoordelijk voor onder andere: Informatiemanagement, ICT, facilitair zaken, Inkoop en DIM

Opdracht
Als medewerker DIM ben jij het aanspreekpunt vanuit de organisatie en ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het beheren van het zaaksysteem, daarnaast voer je de volgende werkzaamheden
uit:

• registreren van in- en uitgaande digitale en analoge post;
• kwaliteitscontrole;
• meedenken aan procesverbetering binnen DIM;
• je registreert, digitaliseert, ontsluit en archiveert documenten in het zaaksysteem;
• je bewaakt dat documenten tijdig worden afgehandeld binnen de systemen en rapporteert daarover aan de organisatie;
• je adviseert de organisatie over het beheren van informatie en beantwoordt vragen over het zaaksysteem;
• je stelt werkinstructies voor het gebruik van systemen op en houdt deze actueel.

Competenties
- Een positieve en flexibele instelling; 
- Communicatieve en sociale vaardigheden om je kennis goed over te kunnen dragen;
- Je denkt in oplossingen en niet in problemen;
- Klantgericht;
- Dienstverlenend;
- Resultaatgericht werken;
- Plannen en organiseren;
- Kritisch;
- Nauwkeurig.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 35 - 55 euro (schaal 7). Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Maandag tot vrijdag in overleg

 

De Eisen

  • Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met zaakgerichtwerken;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met digitalisering van post en archief;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met een zaaksysteem (DMS) binnen een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met Corsa.

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met zaakgerichtwerken;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met digitalisering van post en archief;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Corsa.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox