Kaag en Braassem

Medewerker crediteurenadministratie

Kaag en Braassem

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens én de twee grote wateren het Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en hart voor historie zijn enkele kenmerken van de gemeente en haar inwoners. 

Opdracht
Ben jij nauwkeurig, proactief en goed in het coördineren van administratieve processen? Noemen jouw collega’s jou de rots in de branding, ook als het werk blijft komen? Ben je daarnaast ook nog secuur, kan je goed samenwerken en zoek je alles tot op de bodem uit? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als Medewerker Crediteurenadministratie ben je verantwoordelijk voor het correct inboeken, coderen, verwerken en controleren van alle inkomende facturen. Je bent het aanspreekpunt voor directe collega’s, maar ook voor overige vragen vanuit de organisatie. 

Verder houd je je bezig met:

  • Coördineren en uitvoeren van dagelijkse werkzaamheden voor de crediteurenadministratie;
  • Registreren en (indien aangegeven) coderen van facturen of koppelen van facturen aan verplichtingen in de financiële administratie;
  • Beantwoorden van vragen;
  • Aanmaken van nieuwe crediteuren en controleren en fiatteren van crediteurgegevens;
  • Samen met PAV-ers actueel houden van de verplichtingenadministratie;
  • Behandelen en verwerken van "complexe facturen" met actief contact met PAV-ers;
  • Daarnaast ben je als medewerker crediteurenadministratie ook in staat bij te springen bij de debiteurenadministratie. Dit omvat onder andere het opstellen van nota's, uitvoeren van memoriaalboekingen, beheren van bankzaken en inclusief invordering, analyse, voorziening voor dubieuze debiteuren en het verwerken van legesnota's voor vergunningen.

Competenties

  • Overzicht houden;
  • Proactief;
  • Stressbestendig;
  • Secuur;
  • Integriteit;
  • Geduldig.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja, in overleg

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo-4-niveau bij voorkeur in een financiële richting;
  • Kandidaat is beschikbaar per 13 mei 2024 voor 20 uur per week;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van crediteurenadministratie.

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Medewerker Crediteurenadministratie;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de debiteurenadministratie;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Key2finanicën in de afgelopen 3 jaar;
  • Aanvullend één of meerdere afgeronde cursussen op het gebied van crediteuren- en/of debiteurenadministratie;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente; Kandidaat heeft minder dan 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente; (0 pt) Kandidaat heeft tussen de 3 en 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente; (15 pt) Kandidaat meer dan 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente. (25 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox