Stedin Groep

Medewerker centrale storingsreceptie

Stedin Groep

De opdracht­omschrijving

Medewerker centrale storingsreceptie Deta-Vast
Deze functie is ingeschaald in schaal C05.
kosteloze overname na 1 kalenderjaar

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.

Als medewerker van de centrale storingsreceptie werk je in de ‘meldkamer’ van Stedin. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten bij storingen en beoordeelt de complexiteit van de klantmeldingen. Verder schakel je ook veel met je collega’s buiten en vertaal je hun ervaringen door naar procesverbeteringen in jouw team.

De storings(wacht)dienst kan immers alleen goed te werk gaan met jouw cruciale informatie. Gaaf toch?

Maar ook over de ‘perks’ van deze job en werken bij Stedin. Zo is de standplaats hartje Rotterdam, waar het 24/7 doorgaat. Zijn we binnen de afdeling Instandhouding gedreven, behulpzaam en sociaal. Tot slot krijg je standaard een parkeerplek in ons hoofdkantoor, zodat jij altijd terecht kan, hoelaat je dag ook begint.

Jouw sterke punten. Worden wij blij van.

Je denkt in mogelijkheden en houdt overzicht over alles wat er speelt. Jij bent een organisatorisch talent, oplossingsgericht en ambitieus. Je hebt kennis van systemen zoals SAP en bent behendig in het switchen tussen verschillende programma’s. De wereld digitaliseert in rap tempo en deze functie ook. Tot slot weet je collega’s op de hoogte te houden van wat er speelt.

Een goed team. Daar hoor je bij.

Jij wordt onderdeel van de centrale storingsreceptie. Dit team bestaat uit +/- 30 gedreven collega’s die gedeeltelijk 24/7 volcontinudiensten draaien, en gedeeltelijk dagdiensten draaien.

Jij gaat in de dagdienst werken. Dat betekent dat je werkt van maandag tot en met vrijdag in afwisselende tijden tussen 08.00-18.00. Dit doe je samen met totaal 5 andere collega’s.

Let op; deze vacature betreft een voltijdse kantoorfunctie.

Wat het team en deze rol verder leuk maakt?

Het team is heel divers! We zijn breed vertegenwoordigd in de technische- en Stedin kennis en achtergrond, van oud monteurs tot voorheen klantenservice medewerkers. En van 40 jaar in dienst, tot net een paar maanden. Er wordt snel geschakeld met elkaar, en hierin weleens direct gecommuniceerd, maar is er tijdens het stilstaan altijd ruimte voor een goed gesprek of een grapje.

Verder heerst er zoals al benoemd een ‘hollen of stilstaan’ mentaliteit’; het is nooit saai. Maar in de dagdienst hebben we ook de ruimte om de administratieve taken en pilots te ondersteunen, en wissel je deze taken af met collega’s.

Tot slot lever je impactvol werk; mede door jouw inbreng wordt een onveilige situatie weer veilig, en help je klanten goed op weg die een storing ervaren.

De Eisen

  • Het gezegde ‘hollen of stilstaan’ geldt hier absoluut. Medewerker kan goed schakelen tussen verschillende contactkanalen. Laat dit terugkomen in het cv met onderbouwingen.
  • Het CV is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent) of deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.
  • De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past NIET binnen de wet DBA. Hierdoor is het NIET mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door een bureau.
  • Klantcontact nog beter en slimmer inrichten? WhatsApp? E-mail? Chatten? Voor jou is dit geen onbekend terrein, en ben je onafhankelijk van het medium klantgericht! Let erop dat mensen door jullie als leverancier al hierop gescreend zijn! Dat jullie de kandidaten echt hebben gesproken en ze hierop getest/uitgevraagd hebben!
  • Kandidaat dient de Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift, een aanbieding op deze aanvraag is hierbij een akkoordverklaring
  • Kandidaat heeft minimaal een aantoonbare afgeronde MBO4 opleiding. het liefst een afgeronde (HBO) opleiding richting Integrale Veiligheidskunde. Mensen die dit bezitten krijgen absoluut voorrang.
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke rol. 5 jaar ervaring krijgt voorrang op 3 jaar werkervaring

De Wensen

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever. - Goed kunnen plannen - Verantwoordelijkheidsgevoel - Flexibele instelling - Goede communicatieve vaardigheden - Resultaatgericht - Proactief - Luistervaardig
  • Is de kandidaat eerder werkzaam geweest binnen Stedin? Indien kandidaat eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan dient de reden van vertrek in het CV te staan. Tevens worden intern referenties ingewonnen. Mocht de reden van vertrek en de referentie(s) niet overeenkomen, dan wordt de toelating in het Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen.
  • Graag marktconform aanbieden. Tarieven dienen all in te zijn. Losse declaraties zijn niet toegestaan

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox