Stedin Groep
geen max tarief
Zuid-Holland
40 uur per week
12 mei 2025
11 mei 2026
Medewerker centrale storingsreceptie Deta-Vast
Deze functie is ingeschaald in schaal C05.
kosteloze overname na 1 kalenderjaar
Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.
Als medewerker van de centrale storingsreceptie werk je in de ‘meldkamer’ van Stedin. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten bij storingen en beoordeelt de complexiteit van de klantmeldingen. Verder schakel je ook veel met je collega’s buiten en vertaal je hun ervaringen door naar procesverbeteringen in jouw team.
De storings(wacht)dienst kan immers alleen goed te werk gaan met jouw cruciale informatie. Gaaf toch?
Maar ook over de ‘perks’ van deze job en werken bij Stedin. Zo is de standplaats hartje Rotterdam, waar het 24/7 doorgaat. Zijn we binnen de afdeling Instandhouding gedreven, behulpzaam en sociaal. Tot slot krijg je standaard een parkeerplek in ons hoofdkantoor, zodat jij altijd terecht kan, hoelaat je dag ook begint.
Jouw sterke punten. Worden wij blij van.
Je denkt in mogelijkheden en houdt overzicht over alles wat er speelt. Jij bent een organisatorisch talent, oplossingsgericht en ambitieus. Je hebt kennis van systemen zoals SAP en bent behendig in het switchen tussen verschillende programma’s. De wereld digitaliseert in rap tempo en deze functie ook. Tot slot weet je collega’s op de hoogte te houden van wat er speelt.
Een goed team. Daar hoor je bij.
Jij wordt onderdeel van de centrale storingsreceptie. Dit team bestaat uit +/- 30 gedreven collega’s die gedeeltelijk 24/7 volcontinudiensten draaien, en gedeeltelijk dagdiensten draaien.
Jij gaat in de dagdienst werken. Dat betekent dat je werkt van maandag tot en met vrijdag in afwisselende tijden tussen 08.00-18.00. Dit doe je samen met totaal 5 andere collega’s.
Let op; deze vacature betreft een voltijdse kantoorfunctie.
Wat het team en deze rol verder leuk maakt?
Het team is heel divers! We zijn breed vertegenwoordigd in de technische- en Stedin kennis en achtergrond, van oud monteurs tot voorheen klantenservice medewerkers. En van 40 jaar in dienst, tot net een paar maanden. Er wordt snel geschakeld met elkaar, en hierin weleens direct gecommuniceerd, maar is er tijdens het stilstaan altijd ruimte voor een goed gesprek of een grapje.
Verder heerst er zoals al benoemd een ‘hollen of stilstaan’ mentaliteit’; het is nooit saai. Maar in de dagdienst hebben we ook de ruimte om de administratieve taken en pilots te ondersteunen, en wissel je deze taken af met collega’s.
Tot slot lever je impactvol werk; mede door jouw inbreng wordt een onveilige situatie weer veilig, en help je klanten goed op weg die een storing ervaren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox