gemeente Schiedam
geen max tarief
Zuid-Holland
32 uur per week
03 juni 2024
03 november 2024
Medewerker burgerzaken Frontoffice
voor ca 32 uur per week
Het Klant Contact Centrum (KCC) van de gemeente Schiedam geeft uitvoering aan een belangrijk deel van de dienstverlening van de gemeente aan burgers, bedrijven en bezoekers. Het KCC bestaat uit de teams servicecentrum (telefonie, email, en sociale media), burgerzaken (front, backoffice en digitale dienstverlening) en het omgevingsloket.
Bij het team burgerzaken zoeken we een tijdelijke collega voor de frontoffice tijdens de openingstijden van de balies:
maandag, woensdag en vrijdag van 8.30 - 17.00, dinsdag van 8.30 - 12.30 en op donderdag van 8.30 - 20.00 uur.
Exacte werktijden zijn in overleg.
Wat ga je doen?
Je bent als KCC medewerker hét visitekaartje van onze gemeente. Dienstverlening en service bieden is je tweede natuur.
Wat breng je mee?
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox