gemeente Schiedam

Medewerker burgerzaken frontoffice

gemeente Schiedam

De opdracht­omschrijving

Medewerker burgerzaken Frontoffice 
voor ca 32 uur per week 

Het Klant Contact Centrum (KCC) van de gemeente Schiedam geeft uitvoering aan een belangrijk deel van de dienstverlening van de gemeente aan burgers, bedrijven en bezoekers. Het KCC bestaat uit de teams servicecentrum (telefonie, email, en sociale media), burgerzaken (front, backoffice en digitale dienstverlening) en het omgevingsloket.

Bij het team burgerzaken zoeken we een tijdelijke collega voor de frontoffice tijdens de openingstijden van de balies:
maandag, woensdag en vrijdag van 8.30 - 17.00, dinsdag van 8.30 - 12.30 en op donderdag van 8.30 - 20.00 uur.
Exacte werktijden zijn in overleg.


Wat ga je doen?
Je bent als KCC medewerker hét visitekaartje van onze gemeente. Dienstverlening en service bieden is je tweede natuur.

  • Je levert aan de balie burgerzaken de meest voorkomende producten en diensten aan inwoners zoals bijvoorbeeld aanvragen voor paspoort, rijbewijs en uittreksel. en handelt zaken af die binnenkomen via ons zaaksysteem (KCS)


Wat breng je mee?

  • Je hebt goede kennis van in ieder geval eerste lijn producten zoals paspoort, rijbewijs en uittreksels
  • Je werkt nauwkeurig, doelgericht en planmatig.
  • Je weet als kwaliteitsbewaker van de basisregistratie personen identiteits- en adresfraude zoveel als mogelijk te voorkomen.
  • Integriteit, privacy- en risicobewust zijn vanzelfsprekende termen voor jou.
  •  Je bent bekend met de Paspoortwet, Rijbewijswetgeving en het muteren in de basisregistratie personen.
  • MBO
  • Aantoonbare en recente ervaring in de burgerzaken dienstverlening 
  • Uitstekende mondelinge, digitale  en schriftelijke (communicatieve) vaardigheden.
  • Goede sociale, dienstverlenende en samenwerkende vaardigheden.  
  • Ervaring met Key2burgerzaken, key2betalen, Timeblockr en Exxellence Klant Contact Systeem is een pré 

De Eisen

  • De kandidaat is in ieder geval de maanden juli en augustus beschikbaar
  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan. Indien blijkt dat dit criterium niet naar waarheid is ingevuld wordt de opdracht per direct beëindigd.

De Wensen

  • De gesprekken vinden plaats op woensdag 29 mei tussen 13 en 17.00 uur Hier graag rekening mee houden.
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit zal worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - klantgerichtheid - flexibiliteit - nauwkeurigheid (kan heel secuur werken) - samenwerkingsgericht - oplossingsgericht - digitaal vaardig
  • Systeemkennis Key2burgerzaken, Exxellence Klant Contact Systeem (KCS)
  • Minimaal 1 jaar ervaring met genoemde burgerzaken werkzaamheden en aanvraag en afgifte identiteitsdocumenten
  • Het cv is voorzien van referenties (inclusief contactgegevens)
  • De kandidaat is per direct beschikbaar
  • Het gewenste maximum tarief is €62,-
  • Duurzaamheid: In het cv is kort beschreven in welke mate en hoe uw bedrijf of uw kandidaat aan duurzaamheid doet

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox