gemeente Elburg

Medewerker burgerzaken en servicebalie

gemeente Elburg

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, t ’Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is.   

Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we óók naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 230 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleving, Leefomgeving en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen werken we met zelforganiserende teams.

Benieuwd hoe het is om bij de gemeente Elburg te werken? Je leest er alles over op werkenbijelburg.nl. 

Opdracht

  • Je adviseert en informeert burgers bij aanvragen van reisdocumenten en rijbewijzen;
  • Je draagt zorg voor de verwerking van aanvragen en aangiften van o.a. geboorte- en overlijden, reisdocumenten en rijbewijzen, verklaring omtrent het gedrag, verhuisaangiften inclusief hervestigingen;
  • Je verwelkomt bezoekers en houdt je bezig met de uitgifte van waardedocumenten;
  • Je beantwoordt vragen van bezoekers en maakt zo nodig een afspraak.

Competenties

  • Communicatief vaardig: Je spreekt met een duidelijke, vriendelijke en heldere stem. Je past het taalgebruik aan op de situatie/burger;
  • Klantgericht: Je hebt begrip voor en kunt je verplaatsen in de burger. Je kunt goed luisteren naar de vraag/wensen van de burger en bent dienstverlenend ingesteld;
  • Samenwerken: Je kunt goed samenwerken met collega's en helpt elkaar waar nodig;
  • Schakelen: Je kunt makkelijk switchen tussen heel verschillende taken. Je kunt het overzicht behouden als er veel dingen tegelijkertijd op je af komen;
  • Nauwkeurig: Je bent accuraat en levert kwaliteit. Je hebt oog voor details in je werk;
  • Flexibel: Je vindt het prima om naast de reguliere openingstijden ook tijdens een avondopenstelling te werken.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  nee

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Uurtarief maximaal € 70,00 exclusief BTW / inclusief reiskoten woon-werk en fee Flextender.
  • Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij de burgerlijke stand van een gemeente;

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de laatste 5 jaar bij afdeling Burgerzaken van een gemeente;
  • Een aantoonbaar afgeronde opleiding BOBZ/BABZ;
  • Aantoonbare kennis van het pakket Cipers (IZRM);
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 mei 2024 voor 24 uur per week.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox