Gemeente Dinkelland

Medewerker burgerzaken

Gemeente Dinkelland

De opdracht­omschrijving

Je kent het vast wel, je ID kaart of paspoort is verlopen en je moet deze opnieuw aanvragen bij het gemeentehuis, want volgende week ga jij op vakantie. Je maakt een afspraak en vervolgens word je geholpen door een van onze medewerkers op het gemeentehuis. Zij zorgen ervoor dat jij volgende week jouw document weer binnen hebt en op reis kan gaan!

Dit kun jij ook gaan doen, als onze nieuwe (tijdelijke) collega medewerker burgerzaken (24 uur per week).

Wat ga je doen?

  • Je verricht baliewerkzaamheden, waarbij je o.a. reisdocumenten en rijbewijzen aanvraagt.
  • Verder houd je je bezig met het verstrekken van uittreksels.
  • Je verstrekt telefonische informatie aan de klant en handelt overige verzoeken af.

En dit alles doe je uiteraard door de wet- en regelgeving toe te passen.

Wat heb je daarvoor nodig?

  • Je hebt een opleiding op minimaal mbo-4 niveau afgerond (juridisch/administratief).
  • Je bent opgeleid tot medewerker burgerzaken of je bent bereid om opleidingen te volgen.
  • Je hebt het vermogen om goed te luisteren en te communiceren, ook in de Duitse en Engelse taal.
  • Je hebt een correcte en prettige omgangsvorm/uitstraling, jij bent tenslotte ons visitekaartje en weet tactvol op te treden, ook in moeilijke omstandigheden.
  • Je hebt er geen problemen mee om je werktijden flexibel in te richten en bent ook inzetbaar
    voor de avondopenstelling.
  • En als kers op de taart: je wilt kosteloze huwelijken voltrekken. Hoe bijzonder is dit?! Echt een unieke functie dus!

De Eisen

  • De kandidaat heeft minimaal een afgerond MBO+ opleiding in de richting juridisch en/of administratief.Handmatig toegevoegd
  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring in een functie (gerelateerd aan en ook) als medewerker burgerzaken bij verschillende gemeenten.

De Wensen

  • Hoeveel jaar ervaring heeft de kandidaat als medewerker burgerzaken?
  • De kandidaat heeft een cursus/opleiding gevolgd en afgerond in de richting van BA Burgerzaken.Handmatig toegevoegd
  • De kandidaat heeft aantoonbare kennis/ervaring opgedaan (dmv een cursus/opleiding) op het gebied van: - CBR - Belastingdienst - Sociale verzekeringswetten en arbeidsrecht
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Flexibel (qua werktijden, ook in de avonduren) - Zelfstandig - Communicatief vaardig - Klantgericht

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox