Gemeente Veenendaal

Medewerker Burgerlijke stand/BRP

Gemeente Veenendaal

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Veenendaal is een mooie, actieve gemeente, centraal gelegen aan de A12, met uitstekende voorzieningen in een groene omgeving. De gemeente heeft een bruisende binnenstad met een groot en gevarieerd winkelcentrum, een innovatief ICT-centrum voor de regio en volop plannen voor de toekomst. Met de ontwikkeling van het centrumplan Brouwerspoort en diverse andere nieuwbouwlocaties zoals Veenendaal-oost, zal Veenendaal naar zo'n 70.000 inwoners groeien. Ook persoonlijke groei van onze medewerkers staat centraal in Veenendaal. De gemeente stimuleert hen om zich steeds verder te ontwikkelen. Eigen initiatief en verantwoordelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel.

Opdracht
Tijdelijke invulling voor 4 maanden. Tot de taken van deze functie horen: Betreft een functie burgerlijke stand (36 uur) zowel aan de front- als in de backoffice.

  • Balie;
  • Afhandeling van alle vraagstukken op het gebied van de burgerlijke stand, BRP en naturalisatie
  • Backoffice;
  • Verwerking alle voorkomende werkzaamheden t.b.v. de burgerlijke stand en BRP
  • Naturalisatie
  • Ondersteunende administratieve taken binnen de burgerlijke stand t.b.v. verkiezingen
  • Uitvoeren diverse taken/verwerkingen in het zaaksysteem Mozard.

De medewerker moet op de hoogte zijn van alle relevante wetgeving om deze taken uit te voeren.

Competenties
- Integer
- Klantvriendelijk
- Tactisch- Accuraat
- Communicatief
- Flexibel

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau
  • Aantoonbare werkervaring binnen de burgerlijke stand bij een overheidsorganisatie
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Aantoonbare werkervaring met het beoordelen van brondocumenten voor de BRP, Naturalisatie en eenvoudige BRP mutaties zoals naamgebruik, gezag, persoonslijst aanleggen, eerste inschrijving, verhuizing en vestiging vanuit RNI en emigratie

De Wensen

  • Aantoonbare kennis en werkervaring met Key2Burgerzaken (BRP systeem)
  • Aantoonbare werkervaring met het verwerken van geboorte – en overlijdensaangiften
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring uit de afgelopen 3 jaar als medewerker burgerlijke stand bij een overheidsorganisatie
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox