ABG organisatie

Medewerker basisregistratie

ABG organisatie

De opdracht­omschrijving

Als medewerker basisregistraties registreer, beheer, bewerk en controleer je gegevens en informatie op het gebied van de gemeentelijke basisregistraties. Je genereert en verzamelt informatie en verwerkt deze gegevens in de BAG- en Belastingapplicatie. Verder voer je procedures, richtlijnen en regelgeving uit. Tevens bewaak je de kwaliteit en actualiteit van informatie en gegevens. Je signaleert en meld mutaties in de verschillende basisregistraties waarbij je verbanden legt tussen de basisregistraties BAG, BGT en de WOZ. 
 

De Eisen

  • Je hebt minimaal MBO+/HBO - werk en denkniveau (bijvoorbeeld in de richting Bouwkunde of Vastgoed)
  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV.

De Wensen

  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties
  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat heeft ervaring met werken met (benoem systeem/applicatie/programma). Dit moet blijken uit het CV.
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit. Dit moet blijken uit het gesprek.
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat is resultaatgericht. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox