Voor het team Publiekszaken cluster Klant Contact Centrum (KCC) zijn wij op zoek naar een full-time (36 uur) of 2 parttime (2x 18 uur) BRP-specialist(en) backoffice burgerzaken. Ben jij die ervaren specialist die zijn kennis en ervaring wilt delen? Kan jij tijdens wisselende opdrachten ervoor zorgen dat de kwaliteit van de BRP voorop staat en collega's binnen Burgerzaken bij jou terecht kunnen voor complexe mutaties? Lees dan snel verder!
Wat ga je doen?
- Beheer van de Basisregistratie Personen (BRP). Verrichten van alle voorkomende werkzaamheden in het kader van de BRP: o.a. berichtenverkeer, actualiseren-, corrigeren en aanleggen van persoonslijsten;
- Beoordeling en verwerking van buitenlandse brondocumenten en eerste inschrijving in het BRP;
- Afhandelen van complexe en specifieke zaken betreffende BRP en Burgelijke Stand;
- Het uitvoeren van kwaliteitscontroles;
- Toepassen en adviseren betreffende nationale en internationale wettelijke voorschriften, rechtsverdragen en jurisprudentie;
- Kennis en uitvoering van regelingen inzake informatiebeveiliging, de wet BRP en het privacyreglement;
- Behandelen van verzoeken met betrekking tot opties en naturalisaties;
- Verrichten van werkzaamheden rondom de zelfevaluatie BRP en reisdocumenten;
- Afhandelen/beoordelen aanvragen briefadres.
- Vraagbaak frontoffice.
Je competenties en talenten:
- Je denkt flexibel en denkt in oplossingen;
- Je bent communicatief sterk, werkt nauwkeurig en zelfstandig;
- Je bent in staat theoretische kennis in de praktijk toe te passen;
- Kennis iBurgerzaken.