Gemeente Tholen

Medewerker backoffice burgerzaken

Gemeente Tholen

De opdracht­omschrijving

Voor het team Publiekszaken cluster Klant Contact Centrum (KCC) zijn wij op zoek naar een full-time (36 uur) of 2 parttime (2x 18 uur) BRP-specialist(en) backoffice burgerzaken. Ben jij die ervaren specialist die zijn kennis en ervaring wilt delen? Kan jij tijdens wisselende opdrachten ervoor zorgen dat de kwaliteit van de BRP voorop staat en collega's binnen Burgerzaken bij jou terecht kunnen voor complexe mutaties? Lees dan snel verder!


Wat ga je doen?

  • Beheer van de Basisregistratie Personen (BRP). Verrichten van alle voorkomende werkzaamheden in het kader van de BRP: o.a. berichtenverkeer, actualiseren-, corrigeren en aanleggen van persoonslijsten;
  • Beoordeling en verwerking van buitenlandse brondocumenten en eerste inschrijving in het BRP;
  • Afhandelen van complexe en specifieke zaken betreffende BRP en Burgelijke Stand;
  • Het uitvoeren van kwaliteitscontroles;
  • Toepassen en adviseren betreffende nationale en internationale wettelijke voorschriften, rechtsverdragen en jurisprudentie;
  • Kennis en uitvoering van regelingen inzake informatiebeveiliging, de wet BRP en het privacyreglement;
  • Behandelen van verzoeken met betrekking tot opties en naturalisaties;
  • Verrichten van werkzaamheden rondom de zelfevaluatie BRP en reisdocumenten;
  • Afhandelen/beoordelen aanvragen briefadres.
  • Vraagbaak frontoffice.
  •  


Je competenties en talenten:

  • Je denkt flexibel en denkt in oplossingen;
  • Je bent communicatief sterk, werkt nauwkeurig en zelfstandig;
  • Je bent in staat theoretische kennis in de praktijk toe te passen;
  • Kennis iBurgerzaken.



De Eisen

  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV.KlantGewijzigd
  • Kandidaat heeft kennis van automatisering en ICT gerelateerde zaken (met name vak applicaties). Dit moet blijken uit de CV.Handmatig toegevoegd
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kandidaat heeft werkervaring op het gebied van BRP, Burgelijke Stand en Verkiezingen. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat heeft kennis van gemeentelijke organisatie, haar interne beleid, regels en procedures en nieuwe ontwikkelingen. Dit moet blijken uit de CV.Handmatig toegevoegd
  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijk sensitiviteit. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met de applicatie iBurgerzaken.KlantGewijzigd
  • Kandidaat is in staat theoretisch kennis in de praktijk toe te passen. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.Handmatig toegevoegd
  • Kandidaat werkt nauwkeurig. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat is flexibel en is denkt in oplossingen. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.Handmatig toegevoegd
  • Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox