Omgevingsdienst Regio Nijmegen

Medewerker AO/IC

Omgevingsdienst Regio Nijmegen

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

De Omgevingsdienst Regio Nijmegen (ODRN) zorgt samen met andere partijen voor een veilige, duurzame en gezonde leefomgeving. We adviseren iedereen - bewoners en ondernemers - die in de omgeving iets wil bouwen. We zijn de uitvoeringsorganisatie voor vergunningen, toezicht en handhaving voor bouw en milieu. Dit doen we in opdracht van 6 gemeenten en de Provincies Gelderland en Overijssel.

Om beter in control te komen én te blijven vragen we ondersteuning op onze taken op het gebied van administratieve organisatie (AO) en interne controle (IC). Onderdeel van de opdracht zijn werkzaamheden voor de rechtmatigheidsverantwoording die ons Dagelijks Bestuur vanaf 1 januari 2022 af dient te geven.

De opdracht wordt uitgevoerd in nauw overleg met onze AO/IC medewerker.

De opdracht wordt ook uitgevoerd in afstemming met onze accountant. De werkzaamheden sluiten aan op de werkzaamheden ten behoeve van de controle van de jaarrekening door de accountant.

De start en einddata corresponderen met de controlejaren. Na werkzaamheden ten behoeve van controlejaren 2022 en 2023 (tot 1 maart 2024) evalueren we de opdracht. Daarna besluiten we over verlenging over controlejaren 2025 en 2026.

We vinden het belangrijk dat de continuïteit gewaarborgd is. De opdracht kan desnoods als klus (uit te voeren door meerdere medewerkers) weggezet worden. In dat geval dient kennisoverdracht gewaarborgd te zijn.

Verantwoordelijkheden

De volgende werkzaamheden maken onderdeel uit van de opdracht:

  • Actualiseren intern controleplan en werkplannen (jaarlijks)
  • Actualiseren procesbeschrijvingen (jaarlijks)
  • Actualiseren en rapporteren proces- en risicoanalyse (jaarlijks)
  • Uitvoeren en rapporteren Verbijzonderde Interne Controle (halfjaarlijks)
  • Actualiseren misbruik en oneigenlijk gebruik beleid (jaarlijks)
  • Actualiseren normen- en toetsingskader (jaarlijks)
  • Opstellen rechtmatigheidsverantwoording (jaarlijks)
  • Afstemming met organisatie en accountant (continu)
  • Advies tav procesverbeteringen en sparring partner voor AO/IC vraagstukken

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juli 2022 tot en met 1 maart 2024 voor 18-22 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Minimaal 2 jaar relevante ervaring en eerder betrokken bij opdrachten op het gebied van AO/IC bij overheid
  • HBO werk en denkniveau
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • HBO bedrijfskunde
  • Werkervaring op het gebied van AO/IC bij omgevingsdiensten
  • Kennis van actualiseren van procesbeschrijvingen in Manual Master
  • Ervaring met het actualiseren van werkplannen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox