Gooise Meren

Medewerker A afdeling Burgerzaken

Gooise Meren

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Werken bij Gooise Meren is samen wonen, werken, ondernemen en plezier maken in een groen gebied met een rijke geschiedenis.Gooise Meren is de jongste gemeente van het Gooi. Sinds 1 januari 2016 is de gemeente ontstaan uit een fusie van Bussum, Muiden, Muiderberg en Naarden. Het gebied barst van de historie en cultuur en staat bekend om zijn prachtige natuurgebieden en waterrijke omgeving aan het Naardermeer en IJmeer.

De gemeente heeft ongeveer 57.000 inwoners en 380 medewerkers. Al deze mensen zijn verschillend. In interesses, overtuigingen, afkomst, leeftijd en passies. We vinden het belangrijk om dit terug te zien in onze organisatie; diversiteit zorgt voor rijkere inzichten en betere resultaten.
Samen met inwoners, ondernemers en andere partijen werken we aan een omgeving waarin iedereen zich thuis voelt. Samen zoeken we continu naar mogelijkheden om Gooise Meren te blijven verbeteren.

Opdracht

  • Baliewerkzaamheden Burgerlijke Stand/ BRP/ Nationaliteit (geboorte, overlijden, erkenning, 1e vestiging, aangifte huwelijk/ partnerschap, naturalisatie en optie;
  • Backoffice werkzaamheden Burgerlijke Stand/ BRP/ Nationaliteit  (Maken latere vermeldingen, echtscheiding, huwelijkszaken, aanleggen persoonslijsten, diverse mutaties BRP.

Competenties

  • Klantgericht
  • Accuraat
  • Empatisch vermogen
  • Stressbestendig
  • Flexibel

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen het domein Burgerzaken
  • Bereid te werken tijdens avondopenstelling op woensdagen (tot 20.15 uur)
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar
  • Afgeronde opleiding op minimaal mbo-4 niveau

De Wensen

  • Aantoonbare kennis van en/of werkervaring met I-Burgerzaken/IZRM;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als allround medewerker BRP of BS burgerzaken binnen een gemeente
  • Afgeronde opleiding Ambtenaar Burgerzaken ( BABZ/ Diplomastelsel BZ )

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox