Gemeente Amersfoort
max €129 per uur
Utrecht
32 uur per week
03 januari 2022
01 april 2022
Opdrachtomschrijving
Voor de duur van 3-6 maanden zoeken wij een tijdelijke manager ivm tijdelijke afwezigheid van de huidige manager.
Je bent een van de 18 managers van de gemeente Amersfoort en legt verantwoording af aan de gemeentesecretaris. De Manager is verantwoordelijk voor het realiseren van de bedrijfsdoelstellingen van onze Crematorium en Begraafplaatsen (CBA) , voor een optimale klantbeleving in combinatie met een optimale bezettingsgraad van CBA en de optimale inzet van mensen en middelen. Op deze plek, waar geen dag hetzelfde is, draag je zorg voor het continueren van onze dienstverlening aan nabestaanden en ondernemers.
Je geeft op zakelijke, verbindende en resultaatgerichte wijze leiding aan het team en implementeert nieuwe werkwijzen. Legt de verbinding tussen het team en de ondersteunde afdelingen van het gemeentehuis. De tijdelijk Manager geeft direct leiding aan het team samen met een assistent bedrijfsleider. Het team heeft een omvang van ruim 35 medewerkers. Denk daarbij aan de teams Ceremoniebegeleiding, Klantcontact, Gebouwen en Groen, Horeca, Bedrijfsbureau en Rouwcentrum. Zij zorgen voor en achter de schermen voor goede coördinatie, planning, onderhoud en beheer van onze mooie begraafplaats, inrichting van ruimten en ontvangst van gasten voor de plechtigheden. Van horecawerkzaamheden, groenonderhoud tot de uitvaart begeleiden met geluid- en videotechniek om de steun te zijn voor de nabestaanden tijdens het afscheid. De focus van deze opdracht: -Samen met de adjunct bedrijfsleider zorgdragen voor aansturing van het team. Zorgdragen dat de teamleden goed functioneren en tot ontplooiing komen in hun rol. De manager geeft situationeel en coachend leiding. In deze roerige tijd van media aandacht, veel begrafenissen en crematies zorg je voor aandacht voor ons personeel. Je hebt oog en oor voor de hardwerkende medewerkers en de zaken waar zij tegenaan lopen. -Procesoptimalisatie. Manager is opdrachtgever van en actief deelnemer aan meerdere projectgroepen waarbij procesverbeteringen centraal staan en volgt hiermee zo veel mogelijk de uitgezette lijnen? -Kwaliteit dienstverlening. Je richt je op de zorg voor de kwaliteit van onze dienstverlening naar onze klanten toe.
Let op:
In het kader van gelijke kansen en het voorkomen van manipulatieve inschrijvingen, waarbij een inschrijver veel verschillende cv's in dient en zo kan sturen op wie in de top komt, mag een inschrijver maximaal 1 offerte/kandidaat aanbieden. Bij meer dan 1 aangeboden offerte / kandidaat zal alleen de eerst binnengekomen aanbieding meedingen naar de opdracht.
Urenregistratie/facturatie:
De gewerkte uren dienen te worden geregistreerd via de inhuurdesk van de gemeente Amersfoort en na akkoord van de inhurende manager kan eer via Mijn inhuurdesk op Gemeenteamersfoorthuurtin.nl een factuur digitaal worden verzonden aan de gemeente.
Jij bent de ideale kandidaat voor deze functie als je:
Maar daarnaast vinden wij het belangrijk dat jij je herkent in dit persoonlijkheidsprofiel:
De interviews zullen worden gepland op 22 december via MS Teams.
Hybride werken is mogelijk in overleg met een voorkeur voor fysieke aanwezigheid 3 dagen per week.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox