Gemeente Amersfoort

Manager Crematorium en Begraafplaatsen Amersfoort

Gemeente Amersfoort

  • max €129 per uur

  • Utrecht

  • 32 uur per week

  • Directie
  • 03 januari 2022

  • 01 april 2022

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Voor de duur van 3-6 maanden zoeken wij een tijdelijke manager ivm tijdelijke afwezigheid van de huidige manager.

Je bent een van de 18 managers van de gemeente Amersfoort en legt verantwoording af aan de gemeentesecretaris. De Manager is verantwoordelijk voor het realiseren van de bedrijfsdoelstellingen van onze Crematorium en Begraafplaatsen (CBA) , voor een optimale klantbeleving in combinatie met een optimale bezettingsgraad van CBA en de optimale inzet van mensen en middelen. Op deze plek, waar geen dag hetzelfde is, draag je zorg voor het continueren van onze dienstverlening aan nabestaanden en ondernemers.
Je geeft op zakelijke, verbindende en resultaatgerichte wijze leiding aan het team en implementeert nieuwe werkwijzen. Legt de verbinding tussen het team en de ondersteunde afdelingen van het gemeentehuis. De tijdelijk Manager geeft direct leiding aan het team samen met een assistent bedrijfsleider. Het team heeft een omvang van ruim 35 medewerkers. Denk daarbij aan de teams Ceremoniebegeleiding, Klantcontact, Gebouwen en Groen, Horeca, Bedrijfsbureau en Rouwcentrum.  Zij zorgen voor en achter de schermen voor goede coördinatie, planning, onderhoud en beheer van onze mooie begraafplaats, inrichting van ruimten en ontvangst van gasten voor de plechtigheden. Van horecawerkzaamheden, groenonderhoud tot de uitvaart begeleiden met geluid- en videotechniek om de steun te zijn voor de nabestaanden tijdens het afscheid. De focus van deze opdracht: -Samen met de adjunct bedrijfsleider zorgdragen voor aansturing van het team. Zorgdragen dat de teamleden goed functioneren en tot ontplooiing komen in hun rol. De manager geeft situationeel en coachend leiding. In deze roerige tijd van  media aandacht, veel begrafenissen en crematies zorg je voor aandacht voor ons personeel. Je hebt oog en oor voor de hardwerkende medewerkers en de zaken waar zij tegenaan lopen. -Procesoptimalisatie. Manager is opdrachtgever van en actief deelnemer aan meerdere projectgroepen waarbij procesverbeteringen centraal staan en volgt hiermee zo veel mogelijk de uitgezette lijnen? -Kwaliteit dienstverlening. Je richt je op de zorg voor de kwaliteit van onze dienstverlening naar onze klanten toe.


Let op:
In het kader van gelijke kansen en het voorkomen van manipulatieve inschrijvingen, waarbij een inschrijver veel verschillende cv's in dient en zo kan sturen op wie in de top komt, mag een inschrijver maximaal 1 offerte/kandidaat aanbieden. Bij meer dan 1 aangeboden offerte / kandidaat zal alleen de eerst binnengekomen aanbieding meedingen naar de opdracht.

Urenregistratie/facturatie:
De gewerkte uren dienen te worden geregistreerd via de inhuurdesk van de gemeente Amersfoort en na akkoord van de inhurende manager kan eer via Mijn inhuurdesk op Gemeenteamersfoorthuurtin.nl een factuur digitaal worden verzonden aan de gemeente.

Kandidaatomschrijving

Jij bent de ideale kandidaat voor deze functie als je:

  • een academisch of HBO-diploma meebrengt, bijvoorbeeld richting Hoge Hotelschool, Hospitality, Leisure, Eventmanagement of soortgelijk;
  • meerdere jaren (5) aantoonbare leidinggevende werkervaring hebt opgedaan in de zakelijke dienstverlening of hospitality sector;
  • vanuit jouw werkervaring eerder teams hebt aangestuurd en gecoacht binnen een Begraaf en Crematie organisatie.

Maar daarnaast vinden wij het belangrijk dat jij je herkent in dit persoonlijkheidsprofiel:

  • je bent sterk mens- en klantgericht, dat is voor jou een vanzelfsprekendheid;
  • je werkt graag samen: met jouw CBA teams, collega-managers, collega's op het gemeentehuis en partners in de regio;
  • je ademt ondernemerschap waarbij je netwerkrelaties opbouwt én benut;
  • je bent kwaliteitsgericht waarbij je de medewerkers stimuleert en zelf het voorbeeld bent om uitstekende kwaliteit te leveren;
  • je hebt een verbindende en enthousiasmerende persoonlijkheid waar collega's graag een stapje harder voor lopen.

Interviewplanning

De interviews zullen worden gepland op 22 december via MS Teams.

Toelichting op rooster

Hybride werken is mogelijk in overleg met een voorkeur voor fysieke aanwezigheid 3 dagen per week.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het interview wordt getoetst op werkervaring, kennis en de volgende competenties;SamenwerkenMensgerichtheidDienstverlenendVerbindend
  • Werkervaring 3 De kandidaat kan aantonen dat ervaring is opgedaan bij een CB organisatie met het behalen van resultaten op het gebied van dienstverlening.
  • Werkervaring De kandidaat heeft meerdere jaren (minimaal 3) aantoonbare leidinggevende werkervaring in de zakelijke dienstverlening of hospitality sector

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox