gemeente Utrecht

Managementassistent

gemeente Utrecht

De opdracht­omschrijving

Je komt te werken bij de afdeling Vergunning Toezicht en Handhaving (VTH). De afdeling zorgt ervoor dat zoveel mogelijk Utrechters en bezoekers de regels naleven. Dat doen we voor een leefbare en veilige stad. Ons werk in de openbare ruimte en in de 'bebouwde omgeving' (bij bedrijven en particulieren) is heel breed. Denk aan toezicht en handhaving op alcohol, drugs en prostitutie, huisjesmelkers, milieu-inspectie, evenementenvergunningen, de voorbereidingen voor de Omgevingswet en handhavingsacties in de wijken. Op deze manier dragen wij ons steentje bij aan een stad die gezond en aantrekkelijk is. 

VTH kent drie afdelingen met een eigen secretariaat, die 3 secretariaten vormen samen het Officemanagement van VTH.

Je taken zijn:
Het Officemanagement VTH is op zoek naar een collegiale duizendpoot, een collega waar we op kunnen bouwen, die graag naar kantoor komt voor haar werk. 
Ben jij de nieuwe collega die zich niet laat afschrikken door onderstaande werkzaamheden én werkzaamheden welke niet worden genoemd maar waar toch ad hoc om kan worden verzocht?
 
Concreet houdt dit in dat jij o.a.:
•    Je de secretariaatsmailbox beheert en verzoeken zelfstandig afhandelt. Je samen met collega’s zorgt voor een uniforme werkwijze en een overzichtelijke mailbox, zodat het werk gemakkelijk overgenomen kan worden;
•    Je afdelings- en/of management-overleggen notuleert en afspraken bewaakt;
•    Je ook de administratieve zaken, zoals o.a. het aanmaken van een bestelling en een zaaknummer aanmaken in het zaaksysteem (post), oppakt.
•    Proactief de agenda en soms ook de mailbox van de teamleiders beheert;
•    Je proactief en adequaat gemaakte afspraken signaleert en zorgt voor opvolging;
•    Je bijeenkomsten organiseert en vergaderzalen reserveert;
•    Je ervoor zorgt dat de benodigde vergaderstukken uit de mailbox in iBabs komen te staan en dat de Outlookagenda en iBabs perfect op elkaar aansluiten;
•    Je HRM-ondersteunende taken oppakt voor de afdeling. Dit zijn bijvoorbeeld afspraken maken met de bedrijfsarts, zaken regelen bij indiensttreding van nieuwe medewerkers en administratieve ondersteuning bij mutaties voor medewerkers;

Jij bent: 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
  • Je beschikt over minimaal MBO 4 werk- en denkniveau:
  • Dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer de bovenstaande informatie volledig is ingevuld. Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie: 1. Naam organisatie: 2. Naam contactpersoon: 3. Afdeling en functie contactpersoon: 4. Telefoonnummer contactpersoon: Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.

De Wensen

  • Aantal jaren werkervaring in een soortgelijke functie: - 0 - 2 jaar - 2 - 5 jaar - Meer dan 5 jaar
  • Beschrijf kort en bondig jouw werkervaring met complex agendabeheer.
  • Heb je een secretariële opleiding gedaan?
  • Heb je ervaring met MS-Officepakketten, met name met Outlook en Teams?
  • Beschrijf jouw dagelijkse werkzaamheden bij jouw huidige/vorige werkgever in een soortgelijke functie.
  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht, ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
  • Voeg hier je CV toe. Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver. Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit. Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten. .Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.
  • Prijs is exclusief BTW en inclusief alle bijkomende kosten. Let op: het maximum uurtarief is: € 68,-. Het met een hoger tarief offreren dan het aangeven maximum leidt tot uitsluiting van verdere deelname

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox