gemeente Utrecht
max €70 per uur
Utrecht
36 uur per week
22 april 2024
22 oktober 2024
Je komt te werken bij de afdeling Vergunning Toezicht en Handhaving (VTH). De afdeling zorgt ervoor dat zoveel mogelijk Utrechters en bezoekers de regels naleven. Dat doen we voor een leefbare en veilige stad. Ons werk in de openbare ruimte en in de 'bebouwde omgeving' (bij bedrijven en particulieren) is heel breed. Denk aan toezicht en handhaving op alcohol, drugs en prostitutie, huisjesmelkers, milieu-inspectie, evenementenvergunningen, de voorbereidingen voor de Omgevingswet en handhavingsacties in de wijken. Op deze manier dragen wij ons steentje bij aan een stad die gezond en aantrekkelijk is. VTH kent drie afdelingen met een eigen secretariaat, die 3 secretariaten vormen samen het Officemanagement van VTH.
Dit is je werkplek
De gemeente Utrecht biedt ruimte aan iedereen. We zien talent als basis en diversiteit als kracht om samen betere resultaten te behalen. Voor jou is er plek bij het Officemanagement van de afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving (VTH). In dit team werken 11 managementassistenten, die in groepjes gedetacheerd worden bij de verschillende onderdelen van VTH. Zo ondersteun jij samen met twee andere collega’s de managers en teams bij Toezicht en Handhaving Openbare Ruimte (THOR). Ondanks dat het een hectische plek kan zijn, met veel in- en uitloop van de BOA’s, is de sfeer ontspannen, gezellig en wordt er graag een dolletje gemaakt. Je werkt in deze functie op de 10e verdieping van het Stadskantoor, pal op Utrecht centraal.
Je taken zijn:
In de functie van management assistent ben je hét aanspreekpunt voor de managers en teams die je ondersteunt. Jij bent een echte duizendpoot en je ondersteunt en organiseert in de breedste zin van het woord. Concreet betekent dit dat je:
• Met plezier de complexe agenda’s en afdelingsmailbox beheert en in staat bent om in te schatten wat wel en minder belangrijk is in de agenda’s en mailbox en daarover helder communiceert;
• De vergaderingen binnen de afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving notuleert;
• Kantoorartikelen, visitekaartje, bloemen etc. bestelt;
• Afspraken maakt voor in- en externen;
• Grote bijeenkomsten en events organiseert inclusief in- of externe locatie;
• Ondersteunende HRM-taken uitvoert voor directie en management. Dit betreft bijvoorbeeld ondersteuning bij sollicitatieprocedures, als plannen en het versturen van uitnodigingen via systeem Ubeeo en daarnaast zaken regelt bij de indiensttreding van nieuwe medewerkers;
• Financiële verplichtingen aanmaakt in SAP SRM.
Jij bent:
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox