gemeente Utrecht

Management assistent

gemeente Utrecht

De opdracht­omschrijving

Je komt te werken bij de afdeling Vergunning Toezicht en Handhaving (VTH). De afdeling zorgt ervoor dat zoveel mogelijk Utrechters en bezoekers de regels naleven. Dat doen we voor een leefbare en veilige stad. Ons werk in de openbare ruimte en in de 'bebouwde omgeving' (bij bedrijven en particulieren) is heel breed. Denk aan toezicht en handhaving op alcohol, drugs en prostitutie, huisjesmelkers, milieu-inspectie, evenementenvergunningen, de voorbereidingen voor de Omgevingswet en handhavingsacties in de wijken. Op deze manier dragen wij ons steentje bij aan een stad die gezond en aantrekkelijk is. VTH kent drie afdelingen met een eigen secretariaat, die 3 secretariaten vormen samen het Officemanagement van VTH. 

Dit is je werkplek
De gemeente Utrecht biedt ruimte aan iedereen. We zien talent als basis en diversiteit als kracht om samen betere resultaten te behalen. Voor jou is er plek bij het Officemanagement van de afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving (VTH). In dit team werken 11 managementassistenten, die in groepjes gedetacheerd worden bij de verschillende onderdelen van VTH. Zo ondersteun jij samen met twee andere collega’s de managers en teams bij Toezicht en Handhaving Openbare Ruimte (THOR). Ondanks dat het een hectische plek kan zijn, met veel in- en uitloop van de BOA’s, is de sfeer ontspannen, gezellig en wordt er graag een dolletje gemaakt. Je werkt in deze functie op de 10e verdieping van het Stadskantoor, pal op Utrecht centraal. 

Je taken zijn:
In de functie van management assistent ben je hét aanspreekpunt voor de managers en teams die je ondersteunt. Jij bent een echte duizendpoot en je ondersteunt en organiseert in de breedste zin van het woord. Concreet betekent dit dat je:
•    Met plezier de complexe agenda’s en afdelingsmailbox beheert en in staat bent om in te schatten wat wel en minder belangrijk is in de agenda’s en mailbox en daarover helder communiceert;
•    De vergaderingen binnen de afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving notuleert;
•    Kantoorartikelen, visitekaartje, bloemen etc. bestelt;
•    Afspraken maakt voor in- en externen; 
•    Grote bijeenkomsten en events organiseert inclusief in- of externe locatie;
•    Ondersteunende HRM-taken uitvoert voor directie en management. Dit betreft bijvoorbeeld ondersteuning bij sollicitatieprocedures, als plannen en het versturen van uitnodigingen via systeem Ubeeo en daarnaast zaken regelt bij de indiensttreding van nieuwe medewerkers;
•    Financiële verplichtingen aanmaakt in SAP SRM.

Jij bent:  

Jij bent de gastvrouw/-heer van de afdeling. Door jouw inzet, je oog voor structuur en je nauwkeurigheid creëer je overzicht en rust. Je hebt toegang tot veel vertrouwelijke informatie en natuurlijk ga jij daar discreet mee om. Je staat open voor feedback, vernieuwingen, en je hebt de kennis en ervaring om verfrissende verbeteringen voor te stellen. Vanzelfsprekend ben je communicatief vaardig. Daarnaast breng je flexibiliteit mee en ben je stressbestendig. Je herkent jezelf in onderstaand profiel: 
•    Je beschikt over een afgeronde secretariële opleiding op MBO plus. Of heb je ervaring als managementassistent (of een vergelijkbare functie) in een dynamische omgeving; 
•    Je hebt ruime ervaring met MS-Officepakketten waaronder Outlook en Teams (Office 365) en hebt geen problemen met het leren van nieuwe systemen; 
•    Je hebt ervaring met het werken in teamverband; 
•    Je beheerst de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk; 
•    Je kunt op zakelijke maar dienstverlenende wijze met collega’s en klanten communiceren; 
•    Je hebt goede contactuele eigenschappen om contacten te onderhouden op zowel management- als uitvoerend niveau. 

Pro activiteit, flexibiliteit en stressbestendigheid zijn belangrijke competenties in deze functie. 
Eigen initiatief en een actieve, op samenwerking gerichte opstelling worden gewaardeerd. 
Je kunt snel schakelen en denkt mee. 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Je hebt de opdracht gelezen en je gaat akkoord met de inhoud van het profiel en deze inhuuruitvraag.
  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
  • Je beschikt over minimaal MBO 4 werk- en denkniveau:
  • Dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer de bovenstaande informatie volledig is ingevuld. Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie: 1. Naam organisatie: 2. Naam contactpersoon: 3. Afdeling en functie contactpersoon: 4. Telefoonnummer contactpersoon: Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.

De Wensen

  • Heb je een secretariële opleiding gedaan?
  • Beschrijf kort en bondig jouw werkervaring met complex agendabeheer.
  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht, ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
  • Wat is het telefoonnummer/e-mailadres waarop we je kunnen bereiken.
  • Aantal jaren werkervaring in een soortgelijke functie: - 0 - 2 jaar - 2 - 5 jaar - Meer dan 5 jaar
  • Heb je ervaring met MS-Officepakketten, met name met Outlook en Teams?
  • Voeg hier je CV toe. Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver. Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit. Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten. .Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.
  • Is de aangeboden kandidaat in (tijdelijke) loondienst bij de aanbieder waardoor er sprake is van een detachering naar Gemeente Utrecht? Is de kandidaat ZZP en wordt deze rechtstreeks voorgesteld? Of is de kandidaat ZZP en wordt deze via een bureau (bemiddeling) voorgesteld? LET OP: Gemeente Utrecht gaat alleen een overeenkomst aan met de aanbieder. - ZZP Rechtstreeks - ZZP via bemiddeling - Detachering

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox