
Gemeente Berkelland
max €115 per uur
Gelderland
32 uur per week
01 januari 2026
01 juli 2026
Gemeente Berkelland
Berkelland is groen. De grote en kleinere dorpskernen zijn omringd door een landelijke omgeving, veel buitengebieden en uitgestrekte weilanden. Hier kun je fijn wonen. Maar ook fijn werken! Je krijgt veel vrijheid, kan jezelf volop ontwikkelen, maakt maatschappelijke impact én werkt samen met nuchtere en gezellige collega’s. Natuurlijk, ook voor de innerlijke mens zorgen we goed; je kunt zo aanschuiven in ons bedrijfsrestaurant. Wat wil je nog meer?
Bij ons ervaar je ruimte
- Bij ons maak je maatschappelijke impact. Jouw werk doet ertoe. Je zorgt voor inwoners en ondernemers, voor de natuur, voor de omgeving.
- Je krijgt veel vrijheid. wij geloven er namelijk in dat je alleen het beste uit jezelf kunt halen als je privé- en werkleven in balans zijn.
- Wij geloven in eigenaarschap, hier heb je écht zelf de regie. Dat maakt iedere functie nog leuker!
- Even rustig bellen in een belcel of focusruimte, of juist samen met een team bij elkaar zitten: we zorgen voor een fijne werkplek.
- Betrokken, behulpzaam én bescheiden: dat zijn de mensen die bij ons werken. Je voelt meteen de informele werksfeer en er is altijd tijd voor gezelligheid.
Opdracht
De gemeente Berkelland werkt aan betrouwbare, toegankelijke en integrale dienstverlening. In 2023 is een nieuwe Visie op Dienstverlening opgesteld, die richting geeft aan hoe we werken: digitaal waar mogelijk, maatwerk waar nodig en nabij waar gewenst. Deze visie is ontwikkeld in nauwe samenwerking met interne en externe stakeholders en vraagt om duurzame borging in de organisatie. Werken voor Berkelland betekent werken in een politiek-bestuurlijke omgeving met ruimte voor initiatief, samenwerking en maatschappelijke impact. We zoeken een kwartiermaker die deze visie niet alleen implementeert, maar ook verankert in de organisatiecultuur en werkprocessen.
Als Kwartiermaker Dienstverlening ben je verantwoordelijk voor het richting geven aan de borging van de Visie op Dienstverlening binnen de organisatie. Je zorgt dat de rol van Adviseur Dienstverlening niet tijdelijk is, maar structureel wordt ingebed op strategisch, tactisch en operationeel niveau. Je bent het centrale aanspreekpunt en trekker van het thema dienstverlening voor alle teams, en werkt intensief samen met het team Klantcontact én andere interne stakeholders om een uniforme, klantgerichte werkwijze te realiseren.
Belangrijkste doelstellingen opdracht
De visie is op dienstverlening is vertaald naar concrete processen, werkwijzen en formats.
Competenties
- Aanpassingsvermogen;
- Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling);
- Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
- Klantgericht;
- Delegeren;
- Luisteren;
- Doorzettingsvermogen;
- Tactisch gedrag;
- Motiveren;
- Resultaatgericht werken;
- Samenwerken;
- Overtuigen;
- Assertiviteit;
- Besluitvaardigheid;
- Organiseren;
- Kritisch;
- Analyserend vermogen;
- Plannen en organiseren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: In overleg/ Onderlinge afstemming.
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma,di,wo,do,vr.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox