Gemeente Pijnacker Nootdorp
geen max tarief
Zuid-Holland
36 uur per week
01 november 2024
01 februari 2025
Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.
De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.
Het Bedrijfsbureau valt onder de afdeling Sociaal Domein. Het adviseert en begeleidt de afdeling over ICT, kwaliteit en processen, juridisch, behandelt bezwaar- en beroepzaken en levert managementinformatie. Voor deze opdracht kan het organisatieontwikkelingstraject wat we op dit moment doorlopen betekenen dat de opdracht gepositioneerd wordt binnen een andere plek in de organisatie. De inhoud van de opdracht verandert niet.
Opdracht
De gemeente heeft het digitaal, zaakgericht werken omarmd. Binnen jouw rol draag je bij aan een continue verbetering. Dit doe je door het uitvoeren van controles en het doen van verbetervoorstellen. Verder verricht je werkzaamheden op het gebied van procesmanagement, documentbeheer en kwaliteitsmanagement. Ook ondersteun je bij lokale en/of regionale projecten door het aanleveren van input.
Bij het uitvoeren van controles en het doen van verbetervoorstellen gaat het om:
Bij het uitvoeren van procesmanagement gaat het om:
Bij het uitvoeren van documentbeheer gaat het om:
Bij het uitvoeren van kwaliteitsmanagement gaat het om:
Competenties
Sterke communicatie en schriftelijke vaardigheden
Samenwerkingsgericht
Flexibel
Dienstverlenende instelling
Integer
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdagochtend 6 november 2024 van 10:30 uur tot 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 5 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox