Gemeente Bergen op Zoom

Kwaliteitsmedewerker

Gemeente Bergen op Zoom

De opdracht­omschrijving

Gemeente Bergen op Zoom
De stad Bergen op Zoom is een vestingstad, gelegen op de Brabantse Wal, op de overgang van land en zee, zand en klei, hoog en laag. Het is een compacte stad met een historische kern, omgeven door water, bos en heide. Het dorp Halsteren en de kernen Lepelstraat en Heimolen vormen samen de woonkernen in het landelijk gebied van de gemeente Bergen op Zoom. De unieke ligging tussen de mainports Rotterdam en Antwerpen en een rijke cultuurhistorie zijn de belangrijkste kenmerken van de gemeente. Bergen op Zoom kent een goede ontsluiting op de landelijke infrastructuur.

Voorwaarden inschrijvingen

Randvoorwaarden CV
Met een CV wordt bedoeld een overzicht van de werkervaring van de aangeboden kandidaat. De CV is in het Nederlands opgesteld en wordt verstrekt in PDF. De ingediende CV mag maximaal bestaan uit 4 pagina’s dubbelzijdig. In de CV dienen minimaal de onderstaande punten benoemd te worden:

  • Welke werkzaamheden / projecten uitgevoerd zijn, het werkbestand en uw rol hierin
  • Start- en einddatum van de werkzaamheden (aantal uur per week)

Indien de CV de bovengenoemde punten niet bevat, kan de aanbieding terzijde gelegd worden.

Overige randvoorwaarden

  • Indien de opdracht aan een ZZP’er gegund wordt, wordt er gewerkt met een Modelovereenkomst VNG
  • Kandidaat kan een VOG verklaring overleggen


Vergoedingen

Parkeren:

  • Een parkeervergunning wordt niet verstrekt door de gemeente Bergen op Zoom. Indien de werknemer een parkeervergunning aan wil vragen kan hiervoor contact opgenomen worden met Parkeerbeheer Bergen op Zoom

Reiskosten:

  • Woon – werk kilometers worden niet vergoed
  • Kilometers gemaakt op het werk met de auto kunnen gedeclareerd worden, de vergoeding hiervoor bedraagt € 0,19 per kilometer

Telefoon:

  • De werknemer dient zelf zorg te dragen voor een mobiele telefoon

Werkplek:

  • Door de gemeente Bergen op Zoom wordt een werkplek (bureau) ter beschikking gesteld waarvan de medewerker gebruik kan maken. De medewerker dient zelf een deugdelijke laptop mee te brengen en toebehoren om de werkzaamheden op uit te voeren. Met deze laptop kan de medewerker inloggen op het netwerk van de gemeente Bergen op Zoom


  Voor het cluster Veiligheid Handhaving & Toezicht (VHT) en Publieksdiensten zijn we voor de periode september 2022 t/m februari 2023 op zoek naar;

                                        Kwaliteitsmedewerker Burgerzaken m/v
                                                                                                       24 uur per week

De missie van vakgroep Burgerzaken is het leveren van optimale en toekomstbestendige dienstverlening en het borgen van kwaliteit van persoonsgegevens. Daarbij hoort een moderne organisatie van onze processen en zetten we maximaal in op online diensten. Het team bestaat uit vakspecialisten, allround medewerkers, een kwaliteitsmedewerker en een jurist. De medewerkers zijn van meerdere markten thuis variërend van taken met betrekking tot de Basisregistratie Personen (BRP), Burgerlijke Stand, Reisdocumenten, Naturalisaties en Opties en de Verkiezingen

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie van de jaarlijkse zelfevaluatie BRP, RNI en Waardedocumenten (Kwaliteitsmonitor). Nadien stel je, wanneer nodig, een verbeterplan voor het komend jaar op.
  • Verder draag je zorg voor de ENSIA BRP-audit, DIGID-audit en ondersteunt de collega’s met de audit op waardedocumenten (o.a. reisdocumenten/ID kaart) en de RNI-audit.
  • Je geeft juridisch advies op het gebied van burgerzaken aan de collega's binnen het team. Je behandelt bezwaar- en beroepszaken en vertegenwoordigt het college hierin.
  • Je gaat aan de slag met de evaluatie van de procedure aanvraag BABS (trouwambtenaar) voor 1 dag.
  • Samen met de applicatiebeheerders vertaal je ons beleid naar heldere werkprocessen en instructies voor collega’s en ondersteunt bij de implementatie hiervan.
  • Je ondersteunt de coördinator Burgerzaken bij diverse werkzaamheden



Wat vragen we van jou?

  • Minimaal HBO werk en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 6 jaar op het gebied van Burgerzaken
  • Ervaring met het organiseren van verkiezingen is een pre



Daarnaast

  • heb je goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
  • denk je vernieuwend;
  • werk je planmatig en gestructureerd;
  • overzie zie je de werkzaamheden en weet je de juiste prioriteiten te stellen.




Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Afgeronde HBO-opleiding
  • Medewerker kan 1 september a.s. starten!
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Recente ervaring met de coördinatie van de jaarlijkse zelfevaluatie BRP, RNI en Waardedocumenten (Kwaliteitsmonitor). Middels voorbeeld omschrijven in het CV
  • Concrete recente ervaring met het verzorgen van de ENSIA BRP-audit, DIGID-audit Middels concreet voorbeeld omschrijven in het CV
  • Minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van Burgerzaken in de afgelopen 6 jaar. Concrete werkervaring duidelijk omschrijven in het CV

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox