Gemeente Arnhem
max €85 per uur
Gelderland
28 uur per week
19 augustus 2024
31 december 2024
Als kwaliteitsmedewerker klantenservice en receptie bij de Gemeente Arnhem speel je een belangrijke rol in het verbeteren van onze dienstverlening. Je coacht en ondersteunt een enthousiast team van klantenservice- en receptiemedewerkers. Jouw doel is om de kwaliteit van hun gesprekken, e-mails en social media interacties te verbeteren op inhoud en vaardigheden. Persoonlijke aandacht staat bij ons voorop; je geeft feedback altijd persoonlijk en legt dit vast in een coachingssysteem.
In jouw rol luister je gesprekken (zowel live als terug), beoordeel je de interacties en geef je constructieve feedback. Je luistert gesprekken uit naast de medewerker of op afstand. In de toekomst worden alle gesprekken opgenomen en willekeurig achteraf teruggeluisterd om efficiënter te werken. Bij de receptie luister je altijd fysiek mee omdat zij niet bellen. De leidraden voor het toetsen van de kwaliteit (vaardigheden en inhoud) van de gesprekken bestaan al en hoef je niet zelf te ontwikkelen. De richtlijnen voor e-mails en social media zijn nog in ontwikkeling. We nodigen je uit om daarover actief mee te denken en suggesties te doen.
Over het team:
Ons team van ongeveer 40 medewerkers is de centrale schakel tussen de gemeente en de inwoners. We zijn verdeeld in drie groepen: de eerste werkt alleen aan de recepties van het stadhuis, stadskantoor en Kronenburg. De tweede groep combineert werk aan de receptie met klantenservice. De derde groep werkt alleen in de klantenservice.
Wij zijn het eerste aanspreekpunt voor alle vragen aan de gemeente, zowel online als offline. We beantwoorden deze vragen snel en direct in het Nederlands en waar nodig ook in het Engels. Als het nodig is, sturen we vragen door naar de juiste collega's binnen onze organisatie.
Let op: Vanwege de inhoud van de opdracht is het niet mogelijk om een zzp'er aan te bieden.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox