UWV
geen max tarief
Utrecht
38 uur per week
09 augustus 2025
01 mei 2026
Wat je gaat doen
Je draagt bij aan het optimaliseren van klantreizen binnen UWV. Als Klantreismanager anticipeer je op klantbehoeften en geef je altijd prioriteit aan het verbeteren van de menselijke maat in de dienstverlening. Met jouw kennis van klantbeleving werk je aan:
-Je bent het geweten van de cliënt en haalt de beleving van buiten naar binnen.
-Je vertaalt klantpijnen en klantbehoeften naar verbeterthema’s en prioriteert gezamenlijk met stakeholders op basis van cliëntwaarde en organisatiewaarde.
-Je houdt je bezig met journey management, waarbij je de klantreis continu actualiseert, verbeterinitiatieven monitort en fasereizen verdiept.
-Je maakt deel uit van een multidisciplinair team voor een integrale klantreis waarin je nauw samenwerkt met marktonderzoekers, gedragswetenschappers, en data-analisten.
-Je zorgt ervoor dat de cliëntbeleving continu de aandacht krijgt die het nodig heeft zowel binnen je multidisciplinaire team als binnen de rest van de organisatie.
-Je neemt deel aan verbeterteams waarin je de klantbehoeften duidt en de stem van de cliënt vertegenwoordigd en bijdraagt aan verbeteringen van de dienstverlening.
-Je geeft presentaties en trainingen en faciliteert workshops en interactieve sessies om de klantgerichtheid te bevorderen.
-Je zorgt ervoor dat de klantreismethodiek wordt doorontwikkeld en draagt bij aan het gestructureerd en methodisch inzetten van de klantreismethodiek binnen UWV.
-Je houdt de organisatie scherp op het centraal stellen van de cliënt.
Je krijgt een belangrijke rol waar je naast het multidisciplinair team deel uitmaakt van een vakteam van Klantreismanagers. Je maakt binnen je functie gebruik van de binnen UWV ontwikkelde klantreismethodiek, het klantreisframework en innovatieve klantreistooling (TheyDo) die je verrijkt vanuit je eigen ervaringen.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox