Gemeente Veldhoven
max €85 per uur
Noord-Brabant
36 uur per week
03 maart 2025
01 september 2025
Als klantmanager Wmo (Wet maatschappelijke ondersteuning) zorg je dat mensen met een beperking en/of aandoening zo lang mogelijk zelfstandig thuis kunnen blijven wonen en kunnen participeren in de maatschappij.
Concreet houdt dit in dat jij:
- meldingen en aanvragen in het kader van de Wmo behandelt zoals; hulp in het huishouden, vervoersvoorzieningen, rolstoelen, woonvoorzieningen en begeleiding;
- de klant weet te spiegelen en duidelijk maakt waarom we bepaalde aanvragen niet kunnen goedkeuren;
- informeert en adviseert aan de keukentafel om de ondersteuningsvraag te verhelderen en te analyseren;
- aanvragen voor een maatwerkvoorziening indiceert en zelfstandig afhandelt;
- programma's van eisen opstelt, offertes aanvraagt en beoordeelt;
- medische adviezen opvraagt;
- gespreksverslagen, rapportages en beschikkingen maakt;
- zorgt voor administratieve afhandeling in de verschillende systemen;
- afstemt met collega's en externen;
- zorg draagt voor de uitvoering van afspraken met cliënten en de voortgang van zowel interne als externe processen bewaakt.
Kandidaatomschrijving
Je bent perfect voor deze klus wanneer jij:
- klantgericht, resultaatgericht, creatief, ondernemend en betrokken bent;
- beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden;
- staat stevig in je schoenen staat;
- je functie met passie uitvoert;
- waar nodig het verschil weet te maken door vanuit bedoeling te werken.
Gewenste competenties:
- Kennis van en ervaring met de doelgroepen van de Wmo (inwoners met een lichamelijke,
verstandelijke, psychïsche en/of psychiatrische aandoening en/of beperking).
- Kennis van de diverse applicaties waaronder de Suite4Zorg (is een pré).
Een geldende Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Interviewplanning
De interviews vinden plaats eind februari.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox