Uitvoeringsorganisatie BBS

Klantmanager werk

Uitvoeringsorganisatie BBS

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Uitvoeringsorganisatie BBS (de gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten, Baarn, Bunschoten en Soest.
Daarnaast is BBS werkgever van de collega’s die werken in de lokale en sociale teams, die ondersteuning leveren dicht bij de inwoners van de drie gemeenten.

Onze kernwaarden zijn:

  • Denken in mogelijkheden,
  • Klantgerichtheid: de klant staat centraal,
  • Professionaliteit,
  • Efficiënt werken en
  • Gericht op Samenwerking.

Opdracht

  • Je voert intakegesprekken met nieuwe klanten in samenwerking met de klantmanager Inkomen;
  • Je begeleidt, motiveert en stimuleert klanten in hun traject gericht op maatschappelijk participatie of duurzaam werk volgens de methode Integratief Gedragsmodel (IGM) en Stress-sensitieve Dienstverlening (SSD)
  • Je schakelt externe partijen in waar nodig en voert regie op ingekochte trajecten;
  • Je rapporteert en maakt beschikkingen in ons klantenregistratiesysteem Suite;
  • Je denkt mee met collega’s en in werkgroepen van projecten.

Competenties

  • Klantgericht
  • Kwaliteitsgericht
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatie

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk:  ja, beperkt

 

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als klantmanager werk bij een gemeente of gemeenschappelijke regeling;
  • Beschikbaar per uiterlijk 11 augustus 2025 voor 32 uur per week;
  • Maximaal uurtarief van €70, exclusief BTW, inclusief reiskosten woon- werkverkeer, verblijfkosten en fee flextender;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met het begeleiden, motiveren en stimuleren van de doelgroep van de participatiewet, geef hiervan een aparte toelichting in het cv;
  • Aantoonbare werkervaring met suite;
  • Aantoonbare werkervaring met het voeren van intakegesprekken;
  • Aantoonbare werkervaring met begeleiding conform IGM (integratief gedragsmodel) en/of SSD (stress-sensitieve dienstverlening), benoem dit duidelijk in het cv;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
10 juli 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox