gemeente Nijkerk

Klantmanager inkomen en bijzondere bijstand

gemeente Nijkerk

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als klantmanager inkomen en Bijzondere bijstand;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen het sociaal domein van een gemeentelijke organisatie
  • Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van SJD, MD of vergelijkbaar

De Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Suite voor Sociaal Domein, benoem waar dit is opgedaan
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Consulent Inkomen
  • Aantoonbare werkervaring met behandelen van aanvragen levensonderhoud en aanvragen bijzondere bijstand
  • Deta-vast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na de initiële duur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 gewerkte uren)
  • De kandidaat woont binnen een straal van 50 kilometer van de gemeente Nijkerk

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten