Gemeente Noordoostpolder

Klantmanager Inkomen

Gemeente Noordoostpolder

De opdrachtĀ­omschrijving

Klantmanager Inkomen. 
De gemeente Noordoostpolder is op zoek naar een klantmanager inkomen voor 32 uur per week.

Als klantmanager inkomen werk verricht je taken gericht op onder andere levensonderhoud. Regelmatig stem je daarbij af met de klantmanager participatie. Je hebt persoonlijk contact met inwoners, bijvoorbeeld omdat je intake –en voorlichtingsgesprekken voert. Je hebt een belangrijke signalerende functie naar je directe collega’s van het cluster. Je voert taken uit die betrekking hebben op het beoordelen en afhandelen van aanvragen, mutaties, fraudeonderzoeken/signaleringen en heronderzoeken in het kader van de Participatiewet. Je draagt zorg voor de kwaliteit van onderzoeken, je brengt zelfstandig rapportages en adviezen uit over de rechtmatigheid van uitkeringen van inwoners.

Als klantmanager Inkomen heb je een afgeronde HBO-opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening (SJD) aangevuld met ruime ervaring in een vergelijkbare functie bij een gemeente. Daarnaast heb je kennis van en ervaring met de actuele sociale wet- en regelgeving, waaronder de Participatiewet. Deze kennis kun je adequaat en met juridisch inzicht toepassen.
De klantmanager inkomen is verantwoordelijk en klant- en kwaliteitsgericht en heeft een analytisch vermogen.

De Eisen

  • De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er. Kandidaten die voor deze opdracht in aanmerking willen komen, dienen een overeenkomst met loonuitbetaling te hebben via een detacheringsbureau of adviesbedrijf, die dan de offerte indient. Bemiddeling is onvoldoende.* * Dit criterium dient naar waarheid ingevuld te worden. Indien blijkt dat dit niet zo is, wordt de opdracht per direct beĆ«indigd.Keuzemogelijkheden Ja, kandidaat heeft een overeenkomst/of is gedetacheerd (0 Punten)Nee (0 Punten)
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De kandidaat heeft op het cv aantoonbaar kennis van en inzicht in de Participatiewet.
  • De kandidaat heeft op het cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring als Klantmanager Inkomen in de afgelopen 4 jaar.
  • De kandidaat heeft op het cv aantoonbaar een HBO opleiding.

De Wensen

  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. De klantmanager inkomen is verantwoordelijk en klant- en kwaliteitsgericht en heeft een analytisch vermogen.KeuzemogelijkhedenUitstekend (20 Punten)Goed (10 Punten)Voldoende (5 Punten)Onvoldoende (0 Punten)
  • Kandidaat heeft op het cv een kort zelfgeschreven motivatie toegevoegd.KeuzemogelijkhedenJa (2 Punten)Nee (0 Punten)
  • De kandidaat heeft op het cv aantoonbaar een HBO opleiding SJD.KeuzemogelijkhedenJa (5 Punten)Nee (0 Punten)
  • De kandidaat heeft op het cv aantoonbaar minimaal 0,5 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 2 jaar met Suite4All. De werkervaring met het systeem moet duidelijk bij de taken staan vermeld op het cv.KeuzemogelijkhedenDe kandidaat heeft op het cv aantoonbaar minimaal 0,5 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 2 jaar met Suite4All. De werkervaring met het systeem staat duidelijk vermeld bij de werkervaring. (5 Punten)De kandidaat heeft op het cv aantoonbaar minimaal 0,5 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 2 jaar met Suite4All. De werkervaring met het systeem staat duidelijk wel vermeld op het cv maar niet bij de werkervaring. (2 Punten)Geen ervaring aanwezig. (0 Punten)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox