Gemeente Noordoostpolder
max €60 per uur
Flevoland
32 uur per week
30 november 2020
02 april 2021
De gemeente Noordoostpolder is vanwege zwangerschapsverlof, ter vervanging op zoek naar een klantmanager inkomen voor 32 uur per week.
Werken binnen het gemeentelijke sociaal domein is werken binnen een dynamische omgeving. De kerntaken van een klantmanager inkomen zijn voornamelijk gericht op rechtmatigheidsvraagstukken. Je hebt dan te maken met de letter van de wet, de bedoeling van de wet en de inwoner waarop het van toepassing is. Het is dan aan jou om alle onderdelen zorgvuldig en goed in kaart te brengen waarmee je voor de inwoner de situatie op passende wijze op waarde schat. Hiervoor werk je ook op een interdisciplinaire wijze met je collega’s samen. Doordat de inwoner centraal staat, ben je in staat om over de grenzen van je eigen functie verantwoordelijkheid heen te kijken en te reflecteren op aanwezige overtuigingen waarmee je de casus plaatst in de context waar de situatie om vraagt. Als klantmanager inkomen ben je klant- en kwaliteitsgericht en heb je een analytisch vermogen. Je verricht de meest voorkomende taken op het gebied van de Participatiewet en IOAW. Voorbeelden zijn het voeren van intakegesprekken, beoordelen van aanvragen en het uitvoeren van her-onderzoeken. Ook stel je zelfstandig rapportages, adviezen en besluiten op en heb je de zorg voor de kwaliteit daarvan. Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening (SJD) en ruime ervaring in een vergelijkbare functie bij een gemeente. Daarnaast heb je kennis van en ervaring met de actuele sociale wet- en regelgeving en gemeentelijke automatiseringssystemen welke je ook adequaat kunt toepassen / gebruiken. |
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox