Gemeente Bergen op Zoom

Klantmanager bijzondere bijstand

Gemeente Bergen op Zoom

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De aangeboden kandidaat is uiterlijk 18 maart a.s. beschikbaar of zoveel eerder. (Duidelijk aangeven in CV)

De Wensen

  • De aangeboden kandidaat heeft HBO werk en denk niveau. (Middels concrete voorbeelden toevoegen aan CV)
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 2 jaar recente ervaring als klantmanager in het beoordelen van het recht op bijzondere bijstand (aanvragen, heronderzoeken en beëindigingen). (Graag middels concrete voorbeelden duidelijk omschrijven in CV)
  • De aangeboden kandidaat heeft ervaring met SMI kinderopvang. (Graag middels concreet voorbeeld duidelijk omschrijven in CV).
  • De aangeboden kandidaat heeft recente kennis en ervaring met Suite. (Graag duidelijk omschrijven in CV).
  • De aangeboden kandidaat heeft recente uitgebreide kennis van de participatiewet. (Graag duidelijk omschrijven in CV).
  • De aangeboden kandidaat heeft ervaring met Wet op de lijkbezorging. (Graag middels concreet voorbeeld duidelijk omschrijven in CV).
  • De kandidaten met de hoogste score van de gunningscriteria kunnen uitgenodigd worden voor een gesprek. Tijdens dit gesprek wordt gekeken of het CV van de kandidaat aansluit op de door ons gestelde criteria voor deze vacature.
  • Uit het gesprek blijkt (of wordt getoetst door bv casussen) of de in de vacature gevraagde competenties aantoonbaar zijn door het geven van voorbeelden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten