gemeente Landsmeer

Manager bedrijfsvoering met focus op financiën

gemeente Landsmeer

  • geen max tarief

  • Noord-Holland

  • 36 uur per week

  • Directie
  • 13 mei 2024

  • 13 november 2024

De opdracht­omschrijving

Opdracht
Ben jij een initiatiefrijke, verbindende en resultaatgerichte leidinggevende met een brede ervaring in bedrijfsvoering? Schakel je gemakkelijk, houd je overzicht en ben je politiek- bestuurlijk sensitief? En werk je graag in een organisatie waar de lijnen kort zijn en je invloed groot? Dan is Landsmeer op zoek naar jou!

Als Manager Bedrijfsvoering ben je verantwoordelijk voor de efficiënte inrichting en organisatie van de bedrijfsvoering. Dit team bestaat uit 33 medewerkers die werken binnen Financiën, Personeel en Organisatie, Communicatie, Juridische Zaken, Inkoop, ICT, DIV/archivering, Geo, informatiemanagement en informatiebeheer, gebouwenbeheer en de bodes. De afdeling financiën vormt een cruciaal onderdeel van jouw werkzaamheden waarvoor relevante kennis en ervaring noodzakelijk is. Op het werkterrein van ICT/DIV/Archivering/Geo/Informatiebeheer- en management en de bodes kun je terugvallen op een coördinator die daar de dagelijkse gang van zaken regelt. Jij vormt samen met de gemeentesecretaris/algemeen directeur en drie teamleiders het managementteam van onze organisatie. Als lid van het MT handel je vanuit het bredere organisatieperspectief en ben je ook inzetbaar op organisatievraagstukken.
Je bent verantwoordelijk voor de interne dienstverlening en je weet op inspirerende wijze de medewerkers van het team aan te sturen en mee te nemen in de ontwikkeling van het team Bedrijfsvoering naar enerzijds een faciliterend team richting de lijn en anderzijds een adviserend team richting de directie en het bestuur.  Als manager ben je in staat om situationeel leiding te geven en word je enthousiast van het door-ontwikkelen van het team. Integraliteit, coaching, samenwerking en borging zijn hierbij belangrijke sleutelbegrippen.

Competenties

  • Zelfstandig;
  • Resultaatgericht;
  • Communicatief vaardig;
  • Representatief en overtuigend;
  • Je toont leiderschap en hakt knopen door in overleg met de opdrachtgever.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als manager bedrijfsvoering binnen de lokale overheid;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met gemeentefinanciën in de afgelopen 3 jaar (Administratie en gehele Planning & Control Cyclus);

De Wensen

  • Uiterlijk beschikbaar per 1 juni 2024 voor 36 uur per week;
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 juni 2024 voor 36 uur per week;
  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met gemeentefinanciën (Administratie en gehele Planning & Control Cyclus);

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox