Provincie Fryslân

Klantadviseur bij het Klantcontactcentrum (KCC)

Provincie Fryslân

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

De Mienskip op 1! Samenwerking en klantgerichtheid zijn belangrijke uitgangspunten, zowel binnen als buiten de organisatie. Via het klantcontactcentrum (KCC) kan de Mienskip de provincie Fryslân eenvoudig vinden en wordt zij klantgericht en snel geholpen.


Verantwoordelijkheden

In het KCC van de provincie Fryslân ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze externe klanten, zoals bedrijven, instellingen en burgers. Telefoontjes via verschillende algemene telefoonnummers bij de Provincie komen bij jou binnen. Ook behandelt het KCC e-mails en WhatsApp berichten waarvoor zij verantwoordelijk zijn en worden er werkzaamheden voor de webredactie van de provincie verricht. Het is jouw belangrijkste taak om vragen en of klachten doelmatig te beantwoorden. Het is uiteindelijk de bedoeling dat 80% (of meer) van de vragen door jou wordt beantwoord.

Je onderzoekt de wensen en behoeften van de klant, signaleert snel de vraag of het probleem en vraagt door. Je registreert de vragen en antwoorden in het CRM systeem, zodat we kunnen leren van de vragen die gesteld worden. Wanneer je het antwoord niet kunt geven, delegeer je de vraag efficiënt naar de juiste collega binnen de provincie. Je blijft daarbij eigenaar van de vraag; je bewaakt de afhandeling. Je werkt met meerdere (IT) systemen zoals o.a. een kennisbank en een klantvolgsysteem. Ook draag je proactief ideeën aan ter verbetering en de doorontwikkeling van het KCC. Je werkt zeer nauw samen binnen een team en wordt aangestuurd door de coördinator van het KCC.
 
Sollicitatiegesprekken vinden plaats op donderdag 12 augustus tussen 09.00 en 13.00 uur.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Uitstekende communicatieve (diverse stijlen) vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk) in het Nederlands en Fries.
  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 15 augustus 2021 tot en met 31 december 2021 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met maximaal 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Je werkt volgens een rooster en bent tegelijkertijd flexibel als het gaat om werktijden- en werkdagen.
  • Kunnen werken met verschillende IT systemen.
  • In een dynamische, soms drukke, omgeving voel jij je op je plek.
  • Je onderzoekt de vraag en voelt je verantwoordelijk voor het vinden van een oplossing.
  • Een stevige en klantvriendelijke persoonlijkheid.
  • Ervaring met et telefonisch te woord staan van (externe) klanten.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox