gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

Juridisch beleidsmedewerker – taakaccent veiligheid

gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

  • max €100 per uur

  • Friesland

  • 18 uur per week

  • Juridisch
  • 01 mei 2023

  • 31 december 2023

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Help jij mee om de veiligheid in de gemeente Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel te vergroten? Heb jij hart voor de zaak en geen 9 tot 5 mentaliteit? Dan zoeken wij jou! In een team van 27 ervaren collega’s, werken wij aan het creëren (en behouden) van een veilige, prettige woon – en leefomgeving.


Verantwoordelijkheden

  • Je dient het maatschappelijk belang. Je adviseert (juridisch) het team en het bestuur op het gebied van openbare orde en veiligheid.
  • Je voert juridische (handhavings)procedures uit en adviseert hierover richting het bestuur;
  • Je vertegenwoordigt de gemeente in rechte bij bezwaar- en beroepsprocedures;
  • Je helpt om nieuwe ontwikkelingen op juridisch gebied te vertalen naar beleid;
  • Je stelt, samen met je collega’s werkprocessen en protocollen op en bewaakt deze.
  • Je werkt nauw samen met je directe collega’s in het team en onze partners buiten de afdeling.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat beschikt over een voor de functie passende HBO/Academische opleiding.
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar recente relevante (<10 jaar) werkervaring in een soortgelijke functie.
  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar recente relevante (<10 jaar) gemeentelijke ervaring.
  • De kandidaat is In het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina’s A4 toe.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 mei 2023 tot en met 31 december 2023 voor 18 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 18 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. De gesprekken vinden plaats op 26 april. We vragen je hier rekening mee te houden.

De Wensen

  • Mate van werkervaring in een soort gelijke functie.
  • Mate van werkervaring bij een gemeentelijke organisatie.
  • De kandidaat heeft (passieve) beheersing van de Friese taal.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox