gemeente Utrecht

Junior /medior beheerder geo-objecten

gemeente Utrecht

De opdracht­omschrijving

Dit is de opdracht

We zijn op zoek naar een tijdelijke ondersteuning voor onze kernregistratie het wervenkadaster. Je bent beheerder van geo-informatie data, dat deze kwalitatief en up to date blijft voor collega’s die de registratie raadplegen. Ook kan je helpen met het uitwerken van nieuwe vraagstukken vanuit het wervenprogramma (herstel van de werfkelders). Dit kan bijvoorbeeld zijn: ondersteuning bieden op het gebied van business analyse, de wensen en behoeften vanuit het programma vertalen naar passende oplossingen die duurzaam zijn en door onze afdeling goed ondersteunt kunnen worden. Hierbij zal je andere collega’s vanuit het team nodig hebben om dit te bereiken. Hierin werk je samen met collega’s in een Agile en/of Kanban methodiek zodat vragen en vraagstukken op een efficiënte manier kunnen worden beantwoord en afgerond.

Plek in de organisatie

Je zal tijdelijk deel maken uit het team Producten en Diensten en team Change (bij de afdeling Georegistraties, onderdeel van de IT-organisatie bij Gemeente Utrecht). Je rapporteert aan de Product Owners en werkt nauw samen met de beheerder van het wervenkadaster. 

Taken

Meewerken aan databeheer wervenkadaster, zoals:

-Data up to date houden in een Oracle database; ervaring met werken met een database is een pré;

-Eenmalige kaarten kunnen maken in Q-GIS of andere viewer zoals Geonovation; (ook is er vraag naar 3D visualisaties, enige ervaring hiermee kan ook handig zijn);

-Anonimiseren van documenten en meta-dateren in Sharepoint (automatisch kunnen laten anonimiseren is een pre);

-4-ogen check tav 3D scans en verwerken in het Wervenkadaster;

-Keldergeometrie aanpassen of toevoegen adhv mutaties in dgn (Microstation of CAD ervaring);

-Ervaring met objectenregistraties en ervaring met projectmatig/Agile werken;

-Ervaring met business analyse tav behoeften en wensen vanuit stakeholders en deze vertalen naar mogelijke oplossingen.

Competenties:

-nauwkeurig werken

-communicatieve vaardigheden

-flexibiliteit

-ruimtelijk inzicht

-denken in mogelijkheden

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat heeft ervaring met werken met (Oracle) databases., Geef aan welke ervaring.
  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht en ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
  • Kandidaat heeft ervaring met Georegistraties en geometriedata. Geef aan welke ervaring
  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
  • De kandidaat moet in staat zijn om minimaal 50% per week vanaf een gemeente Utrecht locatie te werken
  • De hierna volgende open vragen zijn bedoeld om de kandidaat te beoordelen. Het is daarom niet toegestaan dat hiervoor gebruik wordt gemaakt van AI. U verklaart hier geen gebruik te maken van AI. - Gebruik gemaakt van AI - Geen AI gebruikt
  • Heeft u bij vraag 2.1.3. 'ZZP Rechtstreeks' ingevuld en heeft u gedurende de afgelopen 12 maanden voor meer dan 70% van de tijd (25 uren per week of 8 maanden per jaar) gewerkt als rechtstreekse zzp’er (zonder bemiddeling en/of detachering door een bureau) bij de gemeente Utrecht?
  • Kandidaat heeft ervaring met Q-GIS of andere viewers. Geef aan welke ervaring.
  • Kandidaat heeft ervaring met Microstation of CAD. Geef aan welke ervaring.
  • Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver. Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit. Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten. Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.
  • Dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer de bovenstaande informatie volledig is ingevuld. Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Dit mogen geen referenties van hetzelfde bedrijf zijn. Hierbij gaat het om de volgende informatie: 1. Naam organisatie: 2. Naam contactpersoon: 3. Afdeling en functie contactpersoon: 4. Telefoonnummer contactpersoon: Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.

De Wensen

  • Kandidaat heeft HBO werk en denkniveau. Motiveer waarom kandidaatr hieraan voldoet.
  • Kadidaat is bekend met Agile/Scrummethodiek. Motiveer.
  • Wij werken met flexplekken. Van onze externe collega's verwachten wij dat zij telefonisch (eigen nummer) bereikbaar zijn.
  • Wij gaan ervan uit dat de kandidaat beschikbaar is voor een eventueel persoonlijk gesprek op de tijdstippen, genoemd in het profiel.
  • Is de aangeboden kandidaat een zzp’er en wordt deze rechtstreeks voorgesteld (zonder bemiddeling en/of detachering door een bureau)? Indien 'JA' wordt ingevuld bij deze vraag, dan ga je akkoord met onderstaande 7 zzp-voorwaarden en ga je akkoord  met periodieke controles hierop, die minimaal één keer per 6 maanden door de gemeente zullen worden geïnitieerd. o    De zzp’er werkt maximaal 70% van de gewerkte uren per jaar voor dezelfde klant of opdrachtgever (maximaal 25 uren per week of maximaal 8 maanden per jaar);  o    de zzp’er heeft minimaal 3 klanten of opdrachtgevers per jaar;  o    de zzp’er is zelfstandig wat betreft uitvoering van werk;  o    de zzp’er maakt gebruik van eigen materiaal (laptop, telefoon etc.);  o    de zzp’er is vervangbaar (bijv. in geval van uitval of ziekte);  o    de zzp’er factureert (en krijgt geen loonbetaling of anderszins een vergoeding);  o    de zzp’er krijgt niet doorbetaald voor niet-gewerkte uren (bijv. in geval van vakantie).
  • Wij gaan ervan uit dat de kandidaat gedurende het jaar voldoende rust neemt en daarom minimaal 4 weken vakantie neemt. Zonder expliciete toestemming van de opdrachtgever is het niet toegestaan om meer dan 48 weken op jaarbasis te factureren (eventueel omgerekend op basis van de werkelijke contractweken).
  • Kandidaat heeft ervaring met business analyse en requirements verzamelen. Geef aan welke ervaring.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
06 augustus 2025 om 06:45
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox