Waternet
max €70 per uur
Noord-Holland
32 uur per week
07 juni 2023
07 januari 2024
Binnen het team Facilitaire Zaken zoeken we een junior facilitair
specialist met kennis van het vak en eveneens over een hoge mate van
zelfredzaamheid beschikt.
Doel van de functie
Voert regie op de operationele facilitaire dienstverlening en
aanverwante projecten en aantal van facilitaire contracten en/of
aanverwante projecten, zorg voor de doorontwikkeling van de
dienstverlening en zorgt voor een hoge klanttevredenheid. Is
aanspreekpunt binnen de organisatie voor vragen en/of klachten
aangaande facilitaire dienstverlening.
Hoofdtaken
• vanuit de regierol operationeel verantwoordelijk voor de
dagelijkse uitvoering van de facilitaire contracten voor met
name het cluster gebouwbeheer
• Regievoerder en beheerder van kleine facilitaire contracten
en/of aanverwante projecten en verleent ondersteunende
werkzaamheden aan de facilitair specialisten.
• Draagt zorg voor een actuele en correcte administratie zodat de
contracten goed beheerd en uitgevoerd worden en neemt deel
aan aanbestedingen
• Fungeert in de regierol als aanspreekpunt voor de interne klant,
alle meldingen, voor deze specifieke clusters, vanuit Topdesk
worden door jou beoordeelt en behandelt.
• Fungeert als operationeel aanspreek punt voor externe partijen.
• Controleert werkzaamheden, deadlines en ziet toe op het
nakomen van gemaakte afspraken
• Werkt intensief samen met de collega’s op de afdeling, is de
spil tussen de verschillende contractmanagers, facilitair
servicemedewerkers en servicedesks
• Vanuit jouw rol verricht je je werkzaamheden op kantoor.
Werktijden variëren tussen 07:30 uur – 17:00 uur. (incidenteel
buiten deze tijden)
Specialisatie
• Is onderdeel van het team Facilitaire Zaken, het team dat o.a.
zorg draagt voor een nieuwe werkomgeving van Waternet. Je
draagt bij in alle clusters zoals consumptieve diensten,
gebouwbeheer, ruimte en benodigdheden enzovoort. Samen
met de andere junioren zorg je voor continuïteit op operationeel
en tactisch gebied.
Als nieuwe collega kom je terecht in team Facilitaire Zaken. Een
ervaren facilitair team van ongeveer 25 collega’s bestaande uit o.a.
contractmanagers, facilitair specialisten en facilitair
servicemedewerkers. Je bent verantwoordelijk voor regievoeren op de
operationele dienstverlening van onze leveranciers. Maar ook ben je
continu bezig met het verbeteren van de facilitaire diensten die we
leveren
Het is een wisselende functie, met een aantal hoofdtaken, binnen een
maatschappelijk betrokken organisatie. Als team proberen wij te alle
tijden het beleid en dienstverlening te verbeteren en te innoveren. Hoe
spelen wij in op toekomstige marktontwikkelingen? Hoe kunnen wij
onze dienstverlening nog mooier, beter en/of makkelijker maken voor
onze klanten?
Plaats in de organisatie
Je legt verantwoording af, rapporteert aan de direct leidinggevende.
Binnen kaders wordt verwacht dat de je initiatief neemt, zelfstandig kan
werken, maar ook verantwoordelijkheid en beslissingen kan nemen.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
De kandidaat dient te beschikken over de volgende
competenties:
• Je beschikt over analytisch vermogen en bent
nieuwsgierig;
• Je bent een teamspeler, die samen met de rest van het
team een mooie prestatie wilt neerzetten.
• Je bent proactief en klant- en doelgericht;
• Je bent creatief in het vinden van oplossingen voor de
uitdagingen die je gesteld worden, geen uitdaging is jou
te gek;
Deze competenties worden getest in een gesprek.
Gunningcriterium: wensen wensen
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox