Nederlandse Spoorwegen
max €100 per uur
Utrecht
36 uur per week
02 juni 2025
31 december 2025
Dit ga je doen
Je bent eigenaar van het strategisch initiatief (SI) Consistente Communicatie. Dit bestaat uit:
NS heeft de ambitie zich te ontwikkelen naar een mobiliteitsaanbieder (trein en meer), waarbij steeds meer reizigers vaker binnen en buiten Nederland op een duurzame manier van deur tot deur kunnen reizen. De NS-app en NS Website spelen daarbij een belangrijke rol. Het doel van dit initiatief is om ervoor te zorgen dat NS effectief alle product-, propositie- en service-inhoud beheert die door verschillende digitale kanalen gebruikt moeten worden.
Het SI coördineert de initiatieven van relevante clusters om een gezamenlijke aanpak en werkwijze te ontwikkelen voor het effectief beheren van de digitale content waarvoor zij verantwoordelijk zijn, evenals het gebruik van de nieuwe technische structuur en helpt hen om scherpe keuzes te maken met betrekking tot hun product en de impact van migratie. Dit omvat onder meer het ondersteunen van relevante teams/clusters bij het migreren van content naar het centrale Omnichannel Content Platform, het definiëren van de middelen om deze consistent via relevante kanalen te delen en de migratie naar het nieuwe CMS van NS.nl.
Voor deze rol zoeken wij een strateeg die:
Onderwerpen:
Hier ga je werken
Op de afdeling ComIT op het hoofdkantoor in Utrecht werken commerciële en IT-professionals samen in multidisciplinaire teams. Onze mindset is Agile en we werken scrum. We zijn ondernemend, zelf organiserend en willen continu blijven leren, ontwikkelen en verbeteren om zo een wendbare werkomgeving te creëren. Alleen zo kunnen we nu en in de toekomst voldoen aan de steeds veranderende behoeftes van onze reizigers. Ons motto? You build it, you own it, you love it.
Binnen ComIT vinden jouw werkzaamheden plaats bij Resultatencluster Reizigers. De naam zegt het al, in dit cluster zijn reizigers het fundament. Hier kennen we onze reizigers en weten we wat hun behoeftes zijn. Op basis daarvan inspireren, verleiden, informeren en servicen we ze op een eenduidige en herkenbare wijze tijdens hun hele (digitale) customer journey. Naast multimodaal reizen wordt onder andere gewerkt aan actuele thema’s zoals de naadloze klantreis, reisinformatie en –inspiratie, personalisatie, selfservice contactstrategie, digital, customer experience en brand.
Binnen Resultaten Cluster Reizigers ben je onderdeel van het Voorbereidingsteam Reizigers, waar we de 20+ teams binnen het cluster – en daarbuiten – ondersteunen bij het vertalen van de strategische ambities van NS en ComIT naar onderscheidende (digitale) klantervaringen.
Op NS kun je rekenen
Werken bij NS betekent dat jij hét verschil kunt maken in de wereld van duurzame mobiliteit. Jij helpt mee om Nederland bereikbaar te houden, voor iedereen. Bij NS krijg je veel vrijheid. We beloven je dat geen dag hetzelfde is. De kernwaarden van NS zijn open en betrouwbaar. Wij gaan voor resultaat en willen vooruit.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox