GVB
geen max tarief
Noord-Holland
32 uur per week
01 september 2022
31 juli 2023
Algemene informatie
GVB, iedereen in en rond Amsterdam kent ons. Met de tram, bus, metro en de veerpont, inclusief het onderhoud, verzorgt GVB in en rond de stad Amsterdam dagelijks het vervoer voor meer dan 800.000 mensen. 24 uur per dag en 365 dagen per jaar. Een dynamische organisatie die als dienstverlener een verbindende factor is in de multiculturele, Amsterdamse samenleving met een grote diversiteit aan reizigers en medewerkers. Bij GVB werken in totaal 3.750 mensen.
Voor de toekomst staat GVB voor grote uitdagingen waarbij o.a. hoge eisen worden gesteld aan een veilig en betrouwbaar infrastructureel metro- en tramnetwerk om reizigers te vervoeren. Dit netwerk bestaat o.a. uit de sporen, perrons, energie-installaties, stations, en infrastructurele beveiligings- en communicatiesystemen. Om deze uitdagingen aan te gaan, is per 1 januari 2022 het nieuw opgerichte bedrijfsonderdeel Railinfrabedrijf (RIB) van GVB formeel van start gegaan. RIB is ontstaan na de herverdeling van de verantwoordelijkheden voor de railinfrastructuur tussen de drie partijen Gemeente Amsterdam, Vervoerregio Amsterdam en GVB. De afdeling Metro en Tram (MET) van de gemeente Amsterdam is opgeheven. Vervoerregio Amsterdam (VRA) vervult de rol van eigenaar (Asset Owner) en is opdrachtgever van RIB voor de ontwikkeling en het beheer van de railinfrastructuur voor Metro en Tram. De Gemeente Amsterdam blijft verantwoordelijk voor bijzondere projecten. Deze herverdeling van verantwoordelijkheden heeft bij GVB de meeste gevolgen voor de afdeling Asset Management. Nieuwe verantwoordelijkheden, nieuwe werkprocessen en nieuwe teams met medewerkers van voorheen MET en GVB vragen om visionair en verbindend leiderschap.
De afdeling
Het Team S&C Ontwikkeling valt binnen de afdeling Assetmanagement van het GVB Railinfrabedrijf (RIB). Het team is verantwoordelijk voor beheren van de software van het treinbeveiliging- en verkeersleidingssysteem en het laten doorvoeren van aanpassingen in dit systeem.
Het team S&C Ontwikkeling wordt ingericht om het S&C systeem door te ontwikkelen zodat het Amsterdamse metronet de komende 30 jaar hierop kan draaien. Het team S&C Ontwikkeling borgt dat aanpassingen aan de infrastructuur en het materieel door leverancier Alstom worden verwerkt in het S&C systeem, en dat de hiervoor benodigde nieuwe software versies worden getest en in gebruik genomen. Zo draagt het team S&C Ontwikkeling bij aan de beschikbaarheid en veiligheid van de infrastructuur op korte- en lange termijn.
Functie:
De interim Technisch Specialist Treinbeveiliging vervult een cruciale functie in de organisatie van het Programma Signalling & Control. De interim Technisch Specialist Treinbeveiliging vervult een belangrijke rol bij de introductie van het nieuwe metrovoertuig M7 en bij overige voertuig integratie vraagstukken. In deze functie is de interim Technisch Specialist Treinbeveiliging verantwoordelijk voor:
De focus van de werkzaamheden ligt op de introductie van het nieuwe metrovoertuig M7 en op het begeleiden en controleren van de verbeteringen aan het ATS systeem. Een flexibele inzet is van belang zowel v.w.b. uren als inhoud.
Werkzaamheden:
De werkzaamheden zullen bestaan uit:
Functie-eisen
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox