GVB

Interim management assistent voor de afdeling Arbeidsjuridische Zaken

GVB

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • CV wordt aangeleverd als PDF- of wordbestand. Andere bestanden worden niet in behandeling genomen.
  • De kandidaat heeft kennis en ervaring van het MS Office pakket.
  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar werkervaring in een zelfstandige ondersteunende functie op juridisch arbeidsrechtelijk gebied
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De kandidaat is in het bezit van een afgeronde MBO4 niveau diploma, richting juridisch secretaresse
  • De kandidaat beschikt over een uitstekende kennis in woord en geschrift van de Nederlandse taal

De Wensen

    Interesse in deze opdracht?

    Zo werkt onze dienstverlening

    Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

    Mis geen kans, word gratis lid

    Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

    Gesloten