GVB

Interim management assistent GVB DT

GVB

De opdracht­omschrijving

Interim management assistent voor de Directeur Operatie & Techniek en de directeur Human Resources voor 32-36 uur per week

Algemene informatie

GVB, iedereen in en rond Amsterdam kent ons. Met de tram, bus, metro en de veerpont, inclusief het onderhoud, verzorgt GVB in en rond de stad Amsterdam dagelijks het vervoer voor meer dan 800.000 mensen. 24 uur per dag en 365 dagen per jaar. Een dynamische organisatie die als dienstverlener een verbindende factor is in de multiculturele, Amsterdamse samenleving met een grote diversiteit aan reizigers en medewerkers. Bij GVB werken in totaal 3.750 mensen.
 
De afdeling
In de directie van GVB, voor de directeur Operatie & Techniek en de directeur Human Resource, is als gevolg van ziekte behoefte aan tijdelijke ondersteuning tot en met september 2022. (optie tot verlenging.)

Directeur Operatie & Techniek: Mark Lohmeijer
Aandachtsgebieden: Railinfrabedrijf, Railmaterieel, APP, Projectbureau, Programma Meterieelbestellingen.

Directeur Human Resources: Peter Buisman
Aandachtsgebieden: HR Business partners, HR Service Center, HR Vitaliteit, HR Transitie, Arbeidsjuridische zaken, Arbodienst, Werving & Selectie

Voor meer info: klik hier.

Je baan
Als management assistent voor de directeur Operatie & Techniek en de directeur Directeur Human Resources ben jij o.a. verantwoordelijk voor het;
• Agendabeheer en invulling hiervan;
• Email beheer en afhandeling hiervan;
• Ontvangen van gasten;
• Archivering en dossierbeheer;
• Planning en organisatie van meetings en events;
• Voorbereiden en uitwerken van stukken en presentaties met betrekking tot diverse meetings en afspraken buitenshuis;
• Managen van informatie: screenen, doorverwijzen en afhandelen van e-mails, telefoongesprekken en documenten;
• Contacten onderhouden met interne en externe klanten en proactief reageren op vragen;
• Voorbereiden van de 2-wekelijkse MT- vergaderingen: opstellen agenda, notuleren, bewaken van acties en deadlines.

Je profiel 
Voor deze functie zoeken wij iemand op HBO niveau (bijv. opleiding Schoevers Directiesecretaresse). Jij beschikt over een uitstekende kennis in woord en geschrift van de Nederlandse taal en kan werken met Word, Excel, PowerPoint en Outlook. Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring als management assistent, een brede algemene ontwikkeling en goede sociale vaardigheden. Daarnaast beschik je over de volgende competenties;
• Proactief en oplossingsgericht;
• Humor en incasseringsvermogen;
• Representatief;
• Inzicht en adviesvaardig;
• Integer, nauwkeurig en accuraat;
• Zelfstandig en communicatief;
• Flexibel en snel kunnen schakelen;
• Systematisch denken en prioriteiten kunnen stellen;
• Inzicht in bestuurlijke verhoudingen.

Overige:
• Aantal uren per week: 32 - 36 uur per week.
• Hybride werken: 3 dagen op kantoor, overige dagen thuiswerken.
• Hoofdkantoor GVB: Arlandaweg 106 te Amsterdam. (Nabij station Amsterdam Sloterdijk.) 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is in het bezit van een afgeronde HBO diploma
  • De kandidaat beheerst de Nederlandse taal zowel woord als geschrift
  • De kandidaat kan werken met Word, Excel, PowerPoint en Outlook
  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar werkervaring als management assistent
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • De kandidaat is in het bezit van een afgeronde HBO diploma met een relevante achterond; bijvoorbeeld Schoevers Directiesecretaresse

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox