gemeente Eindhoven
geen max tarief
Noord-Brabant
36 uur per week
09 december 2024
30 mei 2025
Voor de Gemeente Eindhoven zijn we op zoek naar een (senior) Inkoper voor aanbestedingen binnen het Sociaal domein voor Eindhoven en voor regiogemeenten.
• Je voert zelfstandig complexe Europese aanbestedingen uit. Je doorloopt in het inkoopproces alle inkoop gerelateerde stappen zoals o.a. het uitvoeren van marktconsulaties, het ontwikkelen van de inkoopstrategie, het inkoopprojectplan, opstellen van aanbestedingsstukken, etc.
• Je begeleidt (projectleider) het gehele aanbestedingstraject en brengt expertise samen en verbindt collega’s, opdrachtgevers en de markt;
Hoe maak jij het waar?
• Minimaal 5 jaar ervaring als inkoper
• Minimaal een afgeronde relevante HBO- of WO-opleiding,
• Inkoopervaring met Open House procedures, SAS en Europese aanbestedingen binnen het Sociaal domein.
• Ervaring met specialisme Jeugd is een pré.
• Zelfstandig kunnen werken en stressbestendig zijn
We zijn op zoek naar een ervaren Inkoper met uitdrukkelijke ervaring met aanbestedingen. Hierop zal streng geselecteerd worden.
Graag in motivatie vermelden: Wat kom jij brengen/toevoegen aan deze aanvraag
Het inhuurtarief voor deze aanvraag is, volgens de gemeentelijke cao, schaal 12 dus € 120
Ook bij de gemeente Eindhoven werken we hybride. Op dit moment werken we gemiddeld 50% thuis en 50% op kantoor afhankelijk van je werkzaamheden. Als inhuurkracht overleg je altijd even met je coördinator.
Competenties :
• Organisatiesensitiviteit,
• Advies en communicatief vaardig,
• Analytisch,
• Flexibiliteit
• Projectmatig kunnen werken.
Aanvullende informatie:
• Graag het cv in het NL aanleveren
• Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de Gemeenten cao. Deze inzet valt in schaal 12 - eind van de Gemeenten cao;
• Het is niet toegestaan een extra schakel toe te passen tussen de kandidaat en de leverancier die de kandidaat aanbiedt.
• Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.
• Het is niet toegestaan om een kandidaat in te huren die eerder in dienst is geweest van de Gemeente Eindhoven. (tussenperiode van twee jaar).
• Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe via de Portal. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening.
• De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.
• Bij het aanbieden van kandidaat gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met de voorwaarden van de gemeente Eindhoven. Bent u niet bekend met deze voorwaarden kunt u deze opvragen bij inhuur@eindhoven.nl;
• Het tarief is afhankelijk van de kennis en kunde van de kandidaat.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox