Shared Service Center ONS

Inkoper / Contractmanager facilities

Shared Service Center ONS

  • max €100 per uur

  • Overijssel

  • 36 uur per week

  • Inkoop
  • 01 augustus 2021

  • 31 juli 2022

De opdracht­omschrijving


Als Facilitair inkoopadviseur / contractmanager zit je bij het team Facilitaire zaken van de provincie Overijssel. In dit team zitten oa de servicedesk, vervoer GS, receptie, beveiliging, telefonie, adviseurs hard en softservices en print en post. Je bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke input tbv aanbestedingen op het vlak van onderhoud gebouwen en groen, catering, schoonmaak, wagenpark, etc.  . De EvO en MvO aanbestedingen voer je zelfstandig uit. Tevens ondersteun je inhoudelijk de uitvoering van de Europese aanbestedingen en geeft advies over inkoop in brede zin. Daarnaast voer je het contractmanagement voor de afdeling uit, en geeft dit vorm, samen met de contractmanagementadviseur van ONS I&C.

Kandidaatomschrijving
Als inkoopadviseur / contractmanager beschik je over tenminste HBO werk- en denkniveau en ruime werkervaring. Je hebt ervaring met het uitvoeren van aanbestedingen, bij voorkeur aangevuld met een vakgerichte opleiding (bijvoorbeeld NEVI 2). Je beschikt daarnaast over een enthousiasmerende en overtuigende inbreng, gericht op samenwerking. 

Competenties
Je bent een zelfstarter met een pro-actieve houding en tevens ben je:
- Relatiegericht;
- Doelgericht;
- Creatief;
- Teamplayer;
- Omgevingsbewust.

De competenties zoals genoemd in de opdracht- en/of kandidaatomschrijving worden door SSC-ONS getoetst in de motivatiebrief en/of tijdens de gespreksronde. |

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring als contractmanager.
  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar een afgeronde vakopleiding Inkoop op minimaal HBO niveau.
  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar met Europees aanbesteden in de functie van Inkoopadviseur/Inkoper binnen de publieke sector.
  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar met aanbestedingen binnen het Domein facilitaire zaken.
  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding

De Wensen

  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek: Je bent een zelfstarter met een pro-actieve houding en tevens ben je: - Relatiegericht; - Doelgericht; - Creatief; - Teamplayer; - Omgevingsbewust.
  • Kandidaat heeft op het CV een zelfgeschreven motivatie toegevoegd
  • Kandidaat heeft op het CV minimaal 1 relevante referentie toegevoegd (naam, nummer en functie)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox