Shared Service Center ONS
max €100 per uur
Overijssel
36 uur per week
01 augustus 2021
31 juli 2022
Als Facilitair inkoopadviseur / contractmanager zit je bij het team Facilitaire zaken van de provincie Overijssel. In dit team zitten oa de servicedesk, vervoer GS, receptie, beveiliging, telefonie, adviseurs hard en softservices en print en post. Je bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke input tbv aanbestedingen op het vlak van onderhoud gebouwen en groen, catering, schoonmaak, wagenpark, etc. . De EvO en MvO aanbestedingen voer je zelfstandig uit. Tevens ondersteun je inhoudelijk de uitvoering van de Europese aanbestedingen en geeft advies over inkoop in brede zin. Daarnaast voer je het contractmanagement voor de afdeling uit, en geeft dit vorm, samen met de contractmanagementadviseur van ONS I&C.
Kandidaatomschrijving
Als inkoopadviseur / contractmanager beschik je over tenminste HBO werk- en denkniveau en ruime werkervaring. Je hebt ervaring met het uitvoeren van aanbestedingen, bij voorkeur aangevuld met een vakgerichte opleiding (bijvoorbeeld NEVI 2). Je beschikt daarnaast over een enthousiasmerende en overtuigende inbreng, gericht op samenwerking.
Competenties
Je bent een zelfstarter met een pro-actieve houding en tevens ben je:
- Relatiegericht;
- Doelgericht;
- Creatief;
- Teamplayer;
- Omgevingsbewust.
De competenties zoals genoemd in de opdracht- en/of kandidaatomschrijving worden door SSC-ONS getoetst in de motivatiebrief en/of tijdens de gespreksronde. |
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox