Gemeente Oldambt

Inkoopadviseur

Gemeente Oldambt

  • max € 95 per uur

  • Groningen

  • 24 uur per week

  • Inkoop
  • 14 februari 2022

  • 01 juli 2022

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Je hebt HBO werk- en/of denkniveau. Dit blijkt uit het cv.
  • Je hebt minimaal de inkoopopleidingen Nevi 1 afgerond. Dit blijkt uit het cv.
  • Je hebt minimaal vier jaar werkervaring als overheidsinkoopadviseur op het gebied van leveringen, diensten en werken. Dit blijkt uit het cv.

De Wensen

  • Je bent bekend met (EU) en MVO aanbestedingen en bent projectleiding geweest van verschillende aanbestedingen. Dit blijkt uit het cv.
  • Je hebt bijzonder aandacht en kennis van maatschappelijk en duurzaam inkopen en hebt ervaring met contractbeheer en contractmanagement. Dit blijkt uit het cv.
  • Je hebt ervaring met gemeentelijke samenwerkingsinkoopprojecten en kunt structuur aanbrengen en houden binnen inkoopprojecten en werkgroepen. Dit blijkt uit het cv.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Op basis van werkervaring, kennis en persoonlijkheid wordt getoetst welke kandidaat het beste aansluit binnen de huidige team samenstelling.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten