Gemeente Dronten

Bag-beheerder

Gemeente Dronten

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Als onze nieuwe Gegevensbeheerder BAG sta jij aan de spits van onze BAG gegevens. We zoeken iemand die de touwtjes stevig in handen heeft als het gaat om inhoudelijk kwaliteitsbeheer. Jij zorgt samen met het team voor de volledigheid, de juistheid en het beheer van onze BAG gegevens. Je schrijft beheerprocedures uit en houdt deze actueel.  

Jouw rol in het correct invoeren en muteren van gegevens is van onschatbare waarde. Als Gegevensbeheerder BAG ben je verantwoordelijk voor de volledigheid, juistheid en beheer van onze data. Je registreert de gegevens die op grond van de wet Basisregistratie Adressen en Gebouwen moeten worden opgenomen in de BAG. Daarbij draag je zorg voor het importeren en exporteren van gegevens, het up-to-date houden van onze informatie en een correcte uitwisseling met de Landelijke Voorzieningen BAG. Daarnaast maak je analyses en managementrapportages van de gegevens (ENSIA). 
 
Wat vragen we van jou? 
Jij bent iemand die secuur werkt. Je werkt graag samen in teamverband en bent sterk in procesmanagement. Ook ben je schriftelijk en communicatief vaardig want ook het schrijven van proces-verbalen valt onder jouw taken. In deze rol ben jij het aanspreekpunt voor de BAG medewerker waar je nauw mee samenwerkt. 
Verder: 

  • beschik je over mbo+/hbo werk- en denkniveau; 
  • heb je minimaal vijf jaar ervaring in het vakgebied, bijvoorbeeld in de functie van BAG-medewerker;
  • heb je een streepje voor als je ervaring hebt met Key2BAG/Centric Objectenregistratie; 
  • streven we naar optimale beschikbaarheid van de BAG medewerkers. Om de collectieve beschikbaarheid van de BAG medewerkers te garanderen en de planning naadloos te laten verlopen, is het essentieel om alles op voorhand af te stemmen, inclusief vakanties en andere afwezigheden. 

 
Het team 
Je komt terecht in het team VTH (Vergunningen, Toezicht en Handhaving). In dit team werken ongeveer 50 medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het behandelen van vergunningen op een breed werkterrein, waaronder Bouw- en Woningtoezicht, Drank & Horeca, Algemene Plaatselijke Verordening (APV) en Milieu. Toezicht en integrale veiligheid horen ook tot de verantwoordelijkheid van de afdeling.

De Eisen

  • Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring met BAG
  • Indien van toepassing: Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan. Indien blijkt dat dit criterium niet naar waarheid is ingevuld wordt de opdracht per direct beëindigd.
  • De kandidaat is 28 tot 36 uur per week beschikbaar voor de opdracht. Aanwezigheid wordt gevraagd voor minimaal 1, bij voorkeur 2 dagen per week op kantoor.

De Wensen

  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring met BAG
  • De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met Key2BAG.
  • De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met Centric Objectenregistratie
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Plannen - Communicatie - Organisatorisch - Secuur
  • De gesprekken vinden plaats in week 20/21. Hier graag rekening mee houden

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox