Gemeente Arnhem
max €85 per uur
Gelderland
36 uur per week
01 april 2024
31 december 2024
Vanwege extra benodigde capiciteit en het vervangen van zwangerschapsverlof hebben wij deze tijdelijke inhuuropdracht uitgezet.
Als Inhuurspecialist breng je kennis van de flexibele arbeidsmarkt, ontwikkelingen en haar wet- en regelgeving mee. Het is jouw talent om te verbinden. Jij vertaalt jouw kennis van externe inhuur, de flexibele arbeidsmarkt naar de doelstelling 100% rechtmatigheid en doelmatigheid van inhuur. Je bouwt en onderhoudt een goede samenwerking met collega’s, stakeholders van de inhuurbalie en met leveranciers. Je denkt graag mee, je weet knelpunten te signaleren en analyseren en komt met werkbare oplossingen om de samenwerking inclusief processen te optimaliseren. Kortom: een uitdagende tactisch/operationele rol, waarmee je bijdraagt aan de doorontwikkeling van de inhuurbalie.
Als inhuurspecialist heb jij een belangrijk aandeel in het operationeel adviseren van de inhurende managers en het uitvoeren van de inzet van externe inhuur van gemeente Arnhem, gemeente Renkum en de bedrijfsvoering organisatie De Connectie. Jij bent de schakel tussen inhurende managers en leveranciers. Je werkt zelfstandig op het gebied van werving, selectie en de inzet van tijdelijke medewerkers binnen de de centrale overheden.
Wie zoeken wij?
Als Inhuurspecialist maak je gemakkelijk contact, weet jij kritische vragen te stellen en kan je goed luisteren. Je haalt informatie uit wat anderen zeggen en herkent de kern en verbanden in vraagstukken. Je weet betrokkenheid en actie te stimuleren, bijvoorbeeld wanneer het gaat om het creëren van bewustwording op het gebied van rechtmatigheid en doelmatigheid van inhuur. Ook weet je hierin anderen te winnen voor jouw idee of standpunt. Je denkt graag mee, je weet knelpunten te signaleren, analyseren en komt met werkbare oplossingen om de samenwerking inclusief processen te optimaliseren.
Verantwoordelijkheden
In ons Vendor Management System (VMS) Nétive coördineer jij het volledige inhuurproces. Van ontvangen van de aanvraag tot urenverwerking, denk hierbij aan het uitnodigingen, afwijzen, contracteren en onboarden van kandidaten, alsook opmaken van rapportages en eerstelijns vragen met betrekking tot het automatiseringssysteem. Tevens zorg je voor controle van leveranciers op compliance en certificering. Tijdens het administratieve proces van contracteren en verlengen wordt je ondersteunt door onze collega die administratief ondersteuner is van de inhuurbalie.
Wat je concreet gaat doen:
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april tot en met 31 december voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox