Gemeente Arnhem

Inhuurspecialist

Gemeente Arnhem

De opdracht­omschrijving

Vanwege extra benodigde capiciteit en het vervangen van zwangerschapsverlof hebben wij deze tijdelijke inhuuropdracht uitgezet. 

Als Inhuurspecialist breng je kennis van de flexibele arbeidsmarkt, ontwikkelingen en haar wet- en regelgeving mee. Het is jouw talent om te verbinden. Jij vertaalt jouw kennis van externe inhuur, de flexibele arbeidsmarkt naar de doelstelling 100% rechtmatigheid en doelmatigheid van inhuur. Je bouwt en onderhoudt een goede samenwerking met collega’s, stakeholders van de inhuurbalie en met leveranciers. Je denkt graag mee, je weet knelpunten te signaleren en analyseren en komt met werkbare oplossingen om de samenwerking inclusief processen te optimaliseren. Kortom: een uitdagende tactisch/operationele rol, waarmee je bijdraagt aan de doorontwikkeling van de inhuurbalie.

Als inhuurspecialist heb jij een belangrijk aandeel in het operationeel adviseren van de inhurende managers en het uitvoeren van de inzet van externe inhuur van gemeente Arnhem, gemeente Renkum en de bedrijfsvoering organisatie De Connectie. Jij bent de schakel tussen inhurende managers en leveranciers. Je werkt zelfstandig op het gebied van werving, selectie en de inzet van tijdelijke medewerkers binnen de de centrale overheden.

Wie zoeken wij?

Als Inhuurspecialist maak je gemakkelijk contact, weet jij kritische vragen te stellen en kan je goed luisteren. Je haalt informatie uit wat anderen zeggen en herkent de kern en verbanden in vraagstukken. Je weet betrokkenheid en actie te stimuleren, bijvoorbeeld wanneer het gaat om het creëren van bewustwording op het gebied van rechtmatigheid en doelmatigheid van inhuur. Ook weet je hierin anderen te winnen voor jouw idee of standpunt. Je denkt graag mee, je weet knelpunten te signaleren, analyseren en komt met werkbare oplossingen om de samenwerking inclusief processen te optimaliseren.


Verantwoordelijkheden

In ons Vendor Management System (VMS) Nétive coördineer jij het volledige inhuurproces. Van ontvangen van de aanvraag tot urenverwerking, denk hierbij aan het uitnodigingen, afwijzen, contracteren en onboarden van kandidaten, alsook opmaken van rapportages en eerstelijns vragen met betrekking tot het automatiseringssysteem. Tevens zorg je voor controle van leveranciers op compliance en certificering. Tijdens het administratieve proces van contracteren en verlengen wordt je ondersteunt door onze collega die administratief ondersteuner is van de inhuurbalie. 

Wat je concreet gaat doen:

  • Je adviseert de interne klant over instroom en inhuurvraagstukken en processen die tactisch dan wel operationeel van aard zijn;
  • Je draagt zorg voor de maximale inzet van het leveranciersmanagementsysteem (VMS) voor borging van 100% rechtmatigheid, doelmatigheid en efficiency inclusief correcte rapportages;
  • Je stroopt de mouwen op en zet jouw expertise zo optimaal mogelijk in om de juiste kandidaat voor de opdracht te vinden, waaronder het ontsluiten van de markt, beoordelen en toetsen van Cv’s, onderhandelen over tarieven en (start)voorwaarden;
  • Je adviseert in nauwe samenwerking met de afdeling Inkoop & aanbestedingen over toekomstige aanbestedingen en je bent inhoudelijk nauw, inhoudelijk, betrokken bij de totstandkoming van nieuwe aanbestedingen.


De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april tot en met 31 december voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april tot en met 31 december voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Eis 1. U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven. Indien gewenst kunt u gebruik maken van het template cv van de Gemeente.
  • Eis 2. Opleiding (minimale opleiding): Bachelor (hbo) werk- en denkniveau; Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.
  • Eis 3. Gevraagde werkervaring: Aantoonbare ervaring met inkoop en aanbestedingen zoals minicompetities en een DAS /dynamisch aankoopsysteem. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).
  • Eis 4. Vereiste (gedragscompetenties) en vaardigheden:- Communicatief vaardig;- Procesmatig kunnen werken;- Ervaring met stakeholdermanagement en/of leveranciersmanagement en/of accountmanagement. Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.

De Wensen

  • Wens 1. Minimale werkervaring: Ervaring in het contracteren van leveranciers, ZZP'ers of brokerdienstverlening. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
  • Wens 2. Minimale werkervaring: Bij voorkeur aantoonbare ervaring binnen een overheidsinstelling. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
  • Wens 3. Kennis: Bekend met de lokale wet- en regelgeving (bijvoorbeeld wet DBA, aanbestedingswet 2012, wetgeving uitzenden/Payrol etc). Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
  • Wens 4. Werkdagen: Minimaal 4 dagen, bij voorkeur 5 dagen beschikbaar van maandag t/m vrijdag. Op dinsdag ben je bij voorkeur fysiek aanwezig bij de gemeente Arnhem i.v.m. teamoverleg. Op donderdag ben je bij voorkeur fysiek aanwezig bij onze klant gemeente Renkum. De puntenverdeling wordt toegekend op basis van beschikbaarheid en aanwezigheid. Puntenverdeling: 0/5 = Op maandag, woensdag en vrijdag niet beschikbaar 1/5 = Op vrijdag niet beschikbaar 2/5 = Maandag, dinsdag, woensdag en donderdag beschikbaar 3/5 = Maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag beschikbaar 4/5 = Maandag, woensdag, donderdag en vrijdag beschikbaar 4/5 = Maandag t/m vrijdag beschikbaar, fysieke aanwezigheid in overleg. 5/5 = Maandag t/m vrijdag beschikbaar, waarvan dinsdag en donderdag fysieke aanwezigheid op de locaties.
  • Wens 5. Kandidaat heeft aantoonbare werkervaring opgedaan met een VMS - Nétive VMS is een pré. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox