Gemeente Hollands Kroon

Contractmanager sociaal domein

Gemeente Hollands Kroon

  • max € 100 per uur

  • Noord-Holland

  • 24 uur per week

  • Inkoop
  • 12 februari 2024

  • 12 februari 2024

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De gemeente Hollands Kroon ligt in de Kop van Noord-Holland en heeft ongeveer 48.000 inwoners, 22 dorpskernen en een oppervlakte van 660 vierkante kilometer. Hollands Kroon staat voor kwalitatief hoogwaardige dienstverlening aan burgers, bedrijven en instellingen. Kijk voor meer informatie op www.hollandskroon.nl www.werkenbij.hollandskroon.nl www.bezoek.hollandskroon.nl Omschrijving opdracht Wij zijn op zoek naar tijdelijk personeel. In de "opdracht" van de vragenlijst wordt nader ingegaan op de rol/functie.
  • Omschrijving opdracht Gemeente Hollands Kroon heeft voor de uitvoering van de Jeugdwet en Wmo een overeenkomst met één partij, Incluzio Hollands Kroon (IHK). De opdracht wordt uitgevoerd vanuit een partnerschap relatie. We zoeken een senior contractmanager die vanuit deze gedachte regie kan voeren op de uitvoering van deze overeenkomst. Planning Houdt rekening met de gestelde planning in Mercell. Communiceer de data aangaande het interview ook met de aan te bieden kandidaten.   Inschaling bij Hollands Kroon De functie is bij ons ingeschaald in salarisschaal 11. Zie voor meer informatie over onze CAO: https://www.caogemeenten.nl/cao-gemeenten Wij hebben niet voldoende capaciteit en/of kennis beschikbaar. Voor deze rol willen wij inhuren.  Werklocatie is Burgemeester Mijnlieffstraat 1 in Anna Paulowna. In overleg wordt aanwezigheid op kantoor bepaald.  Takenpakket De onderstaande werkzaamheden behoren tot de opdracht en maken onderdeel uit van de prijslijst: Je bent het aanspreekpunt voor bestuur en organisatie voor de uitvoering van deze overeenkomst binnen de daarvoor gestelde voorwaarden.  Je evalueert en herijkt de KPI’s voor het contract en de partnerschap relatie tussen Incluzio Hollands Kroon en de gemeente.  Je voert het wekelijks overleg met Incluzio over de prognoses, met collega's bedenken en uitvoeren van beheersmaatregelen en je verzorgt driemaandelijkse rapportages hierover aan management en bestuur.  Je hebt een proactieve houding en ondersteunt daarmee Incluzio in het managen van contracten met hun onderaannemers en welk effect dit kan hebben op de uitvoering van de dienstverlening en de transformatie opdracht vanuit het Rijk.   Je ondersteunt inhoudelijke collega's bij vraagstukken die mogelijk de overeenkomst raken. Je denkt in mogelijkheden en weet de vertaling te maken tussen het inhoudelijke concept en de overeenkomst. Intern ben je de aanjager van de werkzaamheden die betrekking hebben op het contract.  Je ondersteunt en begeleid de junior contractmanager. Eisen: 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van contractmanagement sociaal domein;  HBO werk- en denkniveau;  Een afgeronde opleiding op het gebied van contractmanagement of vergelijkbaar;  Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.   Omschrijving werkervaring  Je kent het proces van inkoop tot contractmanagement goed.  Je hebt kennis van de zorgmarkt (Jeugdzorg en WMO) en bent goed in staat te werken op het snijvlak van beleid, inkoop en uitvoering.  Je bent goed in onderhandelen, proactief, zakelijk en ondernemend ingesteld. Jouw eerder behaalde resultaten laten zien dat jij in mogelijkheden denkt.  Jij pakt door als je terughoudendheid ervaart en weet partijen aan jou en het te behalen onderhandelingsresultaat te verbinden. De genoemde werkzaamheden worden uitgevoerd door de door u aangedragen kandidaat. Looptijd De onderstaande termijnen en uren zijn indicatief, exacte uitvoering in overleg: Start                Einde              Aantal uur per week   Omschrijving                                                                        01-03-2024   31-08-2024   24 uur                            Contractmanager Sociaal Domein 01-09-2024   28-02-2025   24 uur                            Contractmanager Sociaal Domein 01-03-2025   31-08-2025  24 uur                            Contractmanager Sociaal Domein Het maximaal aantal uur is 40 uur per week.  Plafond uurtarief € 100,-- per uur all in tarief exclusief btw. Inschrijvingen boven het plafondtarief leiden tot uitsluiting van verdere deelname aan deze mini competitie. Kernwaarden Wij werken vanuit zes kernwaarden: vertrouwen: We geven vertrouwen door los te laten: dat is voor ons de basis van samenwerken. We hebben vertrouwen in de ander en zijn open en transparant. Daarom praten we met de ander in plaats van over de ander. We hebben vertrouwen in de intentie van een ander, gaan uit van het goede en spreken dat vertrouwen ook uit. Iedereen kan op ons vertrouwen en we staan voor resultaat. lef: We durven, mogen en worden zelfs uitgedaagd om van de gebaande paden af te wijken, zolang we bezig zijn met verbeteren. We durven fouten te maken en deze te erkennen. Daarom stellen we ons kwetsbaar op en geven en ontvangen we feedback. Regelmatig kijken we in de spiegel en durven we onszelf scherp te ondervragen. bevlogenheid: Wij zijn betrokken en gedreven in wat we doe voor de omgeving en voor onszelf. We voelen ons verantwoordelijk voor het resultaat. Bovendien maken we kenbaar wat onze toegevoegde waarde is en denken we in kansen en mogelijkheden. We werken vanuit onze persoonlijke drijfveren en maken het verschil. respect: We staan open voor anderen en vullen niet in, maar vragen door. We zijn bereid om de ander te laten groeien. In onze organisatie mogen we onszelf zijn en we doen ons best om de potentie van anderen te zien en te benutten. Anders zijn mag; we laten iedereen in z'n waarde. contact: We hebben daadwerkelijk contact van mens tot mens in plaats van functionaris tot functionaris. De menselijke maat staat daarbij centraal. We zijn een inspirerend voorbeeld voor anderen en maken anderen blij. Samen met anderen dromen wij en samen zorgen we voor een mooi resultaat. We dragen bij aan een warme samenwerking. innovatie: Wij zijn nieuwsgierig en experimenteel en gebruiken tegelijkertijd ons gezonde verstand: het kan vaak zoveel makkelijker. Spijt kennen wij niet want we leren van onze fouten: de volgende keer doen we het anders. We lopen voorop met nieuwe producten en technologieën en zijn altijd op de hoogte van wereldwijde trends en maatschappelijke ontwikkelingen. De mogelijkheden van de technologie laten ons hierbij dromen! We verschuiven telkens weer onze grenzen en we nemen ruimte en tijd voor innovaties, ook als niet meteen duidelijk is of die daadwerkelijk aan zullen slaan. Zij zijn de uitgangspunten van onze organisatie en staan voor de manier waarop we met elkaar en met alle externe partijen omgaan. Uw kandidaat beschouwd onze kernwaarden als zijn/haar eigen.
  • Gekozen procedure Het betreft de plaatsing van een opdracht binnen het Dynamisch aankoopsysteem (DAS) inhuur personeel met referentie T58409 (DAS), volgens artikel 2.50 van de Aanbestedingswet 2012. Al het gestelde in het DAS is ook van toepassing op deze aanbesteding. Voor informatie over rechten en plichten tijdens deze aanbesteding verwijzen wij u ook naar het DAS. Uitwisseling van informatie (inlichtingen) De voertaal is, zowel mondeling als schriftelijk, altijd Nederlands.   De inkoopadviseur zoals genoemd op de landingspagina (beginpagina na aanklikken Tender) van deze aanbesteding is verantwoordelijk voor de begeleiding van deze procedure en uw enige aanspreekpunt.   Het stellen van inhoudelijke vragen kan via de Vraag & Antwoord module. Overige informatie (die niet gaan over de opdracht, gunningscriteria en/of eisen aan u) kunt u via een bericht inwinnen. U mag het aanspreekpunt altijd ook bellen.   Heldere communicatie is dè basis van een aanbesteding. Beide partijen informeren elkaar zo snel mogelijk, proactief, doeltreffend en eerlijk over alle aspecten van de procedure.   Alle ter zake doende informatie (behalve wat concurrentiegevoelig  van aard is) stellen wij ter beschikking op Mercell Source to Contract en is te beschouwen als de nota van inlichtingen. Vorm aan inschrijving Een inschrijving bestaat uit het invullen van de vragen en het vermelden van de inschrijfprijs. Het bijvoegen van eigen producties in welke vorm dan ook tijdens inschrijving is niet nodig en ook niet mogelijk. Meerdere inschrijvingen indienen Het is u, in afwijking van het DAS toegestaan om meerdere offertes in te dienen.
  • Strategisch inschrijven Strategisch inschrijfgedrag is niet toegestaan. Wanneer, naar ons oordeel, blijkt dat bij u sprake is van een strategische inschrijving zal uw inschrijving ongeldig worden verklaard en uitgesloten worden van verdere deelname aan een plaatsingsprocedure. Wij verplichten u rekening te houden met de volgende zaken: U dient reëel en transparant in te schrijven. Een prijs van nul euro of negatieve prijzen worden niet geacht reëel en transparant te zijn, tenzij deze posten aantoonbaar iets opleveren; U mag niet met symbolische prijzen inschrijven. Voor vaste periodiek (wekelijkse, maandelijkse, jaarlijkse enz.) terugkerende kosten gedurende de looptijd van een overeenkomst mag geen heel laag bedrag worden opgenomen dat niet past binnen/in lijn is met de systematiek van de opdracht; U mag geen gebruik maken van "price dumping" (abnormaal lage prijsaanbieding) en "predatory pricing" (het misbruik maken van een economische machtspositie in de zin van artikel 102 Verdrag over de werking van de Europese Unie (oud-artikel 82 EG-Verdrag); U mag geen misbruik maken van de gunningssystematiek (manipulatief inschrijven).
  • Alle eisen aan u als inschrijver zoals omschreven in het dynamisch aankoopsysteem met referentie 100619 zijn van toepassing. U heeft door het indienen van een uniform Europees aanbestedingsdocument al verklaard te voldoen aan de eisen. Om te bewijzen dat u voldoet aan de eisen, moet u conform de planning overleggen: Een gedragsverklaring aanbesteden, niet ouder dan twee jaar terug te rekenen vanaf einde offertefase. Een verklaring Belastingdienst niet ouder dan zes maanden terug te rekenen vanaf einde offertefase. Een uittreksel van het handelsregister (Kamer van Koophandel), niet ouder dan zes maanden terug te rekenen vanaf einde offertefase. Als u hieronder 'Ja' aanvinkt, dan: Bent u nog steeds gekwalificeerd; en Bent u bereid tijdens de verificatiefase de nadere bewijsmiddelen aan te leveren.
  • Gunningscriteria Het gunningscriterium is de economisch meest voordelige inschrijving op basis van de beste prijs-kwaliteitverhouding (BPKV). De BPKV wordt bepaald aan de hand van de formule: relateer prijsscore aan laagste prijs waarbij de prijs voor 20% en de kwaliteit voor 80% meeweegt. De inschrijver met de hoogste score krijgt de opdracht gegund. Bij het uitvallen van inschrijvers plaatsen wij deze terug in de offertefase. Dit betekent vervolgens dat Negometrix een nieuwe beoordeling doet op basis van de overgebleven inschrijvers. Dit betekent dat de oorspronkelijke rangorde kan wijzigen. Loting Bij een gelijke score ergens in dit proces beslist een loting de rangorde. Als er een loting plaatsvindt, worden de inschrijvers hiervan op tijd op de hoogte gebracht. De inschrijvers zijn bevoegd daarbij in persoon of bij gemachtigde aanwezig te zijn.  Beoordelingsprocedure De tijdig ontvangen inschrijvingen worden als volgt beoordeeld: Toetsing op compleetheid en volledigheid; Eventueel herstellen van gebreken aan de inschrijving(en); Beoordeling kandidaat aan de hand van de criteria: Basisgegevens kandidaat worden beoordeeld aan de gestelde eisen. Criterium-werkervaring  Toetsing van prijzen; De beste niet uitgesloten inschrijvingen met een maximum van 3 nodigen wij uit voor een interview. Communiceer deze data ook vooraf met de aan te bieden kandidaat. De rangorde wordt bepaald aan de hand van de beoordeling van de criteria en prijzen volgens het gunningscriterium.  Houden van een interview. Alle genoemde eisen en wensen worden bij kandidaat geverifieerd tijdens het interview indien hij/zij daarvoor wordt uitgenodigd. Gunnen (voorlopige opdrachtverlening); Verificatie inschrijving te gunnen partij. Tijdens de verificatiefase (periode tussen gunnen en opdrachtverlening) vragen wij de winnende inschrijver om een nadere onderbouwing te overleggen van zijn inschrijving.  Opdrachtverlening. Als u hieronder 'Ja' aanvinkt, dan bent u akkoord met het proces.
  • Criterium - Basisgegevens Kandidaat U dient hier het CV in en vult de gegevens in van uw kandidaat waarbij uw kandidaat  in staat is de werkzaamheden die omschreven zijn bij vraag 1.1.1 uit te voeren. Beoordeling Het CV wordt getoetst aan de ervaring die de kandidaat heeft met de gevraagde werkzaamheden. Indien de kandidaat niet voldoet aan de eisen  en het gevraagde takenpakket wordt deze kandidaat uitgesloten van deze aanbesteding. Om het gunningsproces goed te kunnen doorlopen, hebben wij een naam en email adres nodig van uw kandidaat. Het is aan u om uit de bij deze vraag behorende invullijst correct in te vullen.
  • Criterium-werkervaring  Wij vragen minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met contractmanagement op het gebied van het sociaal domein. Wij zien meerwaarde in een langere werkervaring.  Kerncompetenties  Inschrijver wordt gevraagd om voor de onderstaande kerncompetenties één referentieproject te beschrijven binnen de afgelopen drie kalenderjaren conform het standaardformulier dat hieronder is opgenomen. Met het inleveren van de referentie(s) toont Inschrijver aan dat hij over voldoende deskundigheid en ervaring beschikt om de gevraagde leveringen/diensten uit te voeren. De referentie dient zodanig beschreven te worden dat voor opdrachtgever duidelijk zichtbaar is dat de kerncompetentie(s) al eerder door Inschrijver is/zijn uitgevoerd.     Het gaat om de volgende kerncompetentie(s):  het voeren van contractmanagement op het gebied van het sociaal domein in de publieke sector.     De referentie dient betrekking te hebben op degene die de werkzaamheden voor de gemeente Hollands Kroon gaat uitvoeren.

De Wensen

  • Prijs
  • Criterium - Interview Beoordelingspunten Wij vinden de volgende zaken van belang bij een kandidaat of kandidaten (in willekeurige volgorde): De wijze waarop de kandidaat bij onze cultuur en organisatie past (kernwaarden Hollands Kroon). Het gevoel over uw kandidaat bij de collega's waarmee uw kandidaat direct gaat samenwerken met betrekking tot klik. Het gevoel over uw kandidaat bij de collega's waarmee uw kandidaat direct gaat samenwerken met betrekking tot vakbekwaamheid. Interview Alle beoordelingspunten worden beoordeeld aan de hand van een 30 minuten durend interview. U vaardigt uw kandidaat af. Het interview is vorm vrij en zal zich vormen aan de hand van onze vragen die wij hebben na bestudering van het Curriculum Vitae en de gegeven antwoorden. Alle overige signalen en indrukken die uw kandidaat afgeeft worden ook mee genomen in onze beoordeling. Het interview zal plaatsvinden ten kantore van de gemeente Hollands Kroon, aan de Burgemeester Mijnlieffstraat 1, 1761 BK Anna Paulowna binnen tijdsblok en op datum zoals aangeven in de planning. U ontvangt een persoonlijke uitnodiging voor de exacte tijd. Beoordelingsprotocol De beoordelingscommissie bestaat uit een voldoende aantal direct betrokken medewerkers van ons. De commissie handelt volgens het volgende protocol: Elk lid van de beoordelingscommissie beoordeelt individueel uw kandidaat enkel en alleen aan de hand van het interview en beoordelingspunten. Elk commissielid geeft direct na afronding van het interview uw kandidaat een rapportcijfer. Bij een rapportcijfer 10 past uw kandidaat optimaal bij ons en scoort u het maximale gewicht in procenten. Indien uw kandidaat niet aanwezig is bij het interview, dan scoort u niet. Na individuele beoordeling bespreken de leden van de beoordelingscommissie de bevindingen gezamenlijk in een consensusmeeting waarin vervolgens tot een unaniem oordeel per inschrijving wordt gekomen. De contactpersoon maakt uitdrukkelijk geen onderdeel uit van de beoordelingscommissie. De contactpersoon zorgt er voor dat de commissieleden geen kennis hebben van prijsaspecten voorafgaand aan en tijdens hun beoordeling.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten