Als beleidsmedewerker toerisme & recreatie werk je aan het versterken van onze positie als
aantrekkelijke bestemming voor zowel inwoners als bezoekers. Je ontwikkelt en
implementeert beleid dat de toeristische en recreatieve sector duurzaam bevordert, met
aandacht voor lokale waarden en de behoeften van ondernemers en bewoners. Denk aan
projecten rond bewoning van recreatieparken, regionale toeristische agenda,
cultuurtoerisme en samenwerking met lokale ondernemers.
Planning
Houdt rekening met de gestelde planning in Mercell. Communiceer de data aangaande het interview ook met de aan te bieden kandidaten.
Takenpakket
De onderstaande werkzaamheden behoren tot de opdracht en maken onderdeel uit van de prijslijst:
- Ontwikkelen en uitvoeren van beleid op het gebied van toerisme & recreatie, passend bij de visie en doelstellingen van de gemeente.
- Samenwerken met diverse stakeholders, waaronder ondernemers, culturele instellingen, natuurorganisaties, en omliggende gemeenten.
- Adviseren van het college en de raad over toeristische en recreatieve beleidsvraagstukken.
- Monitoren en evalueren van beleidsmaatregelen en zo nodig bijsturen om optimale resultaten te behalen.
De genoemde werkzaamheden worden uitgevoerd door de door u aangedragen kandidaat.
Gebruik van eigen devices
De Opdrachtgever stelt geen devices (laptop's en mobiele telefoons) ter beschikking aan ingehuurd personeel. De kandidaat en uitlener dienen hiermee rekening te houden.
Looptijd
De onderstaande termijnen en uren zijn indicatief, exacte uitvoering in overleg:
Start Einde Aantal uur per week Omschrijving
01-01-2025 31-12-2025 24-28 uur Beleidsmedewerker Toerisme en Recreatie
Er is een mogelijkheid tot verlenging van 2 x 6 maanden.
Het aantal uur is 24-28 uur per week.
Kernwaarden
Wij werken vanuit zes kernwaarden:
- vertrouwen: We geven vertrouwen door los te laten: dat is voor ons de basis van samenwerken. We hebben vertrouwen in de ander en zijn open en transparant. Daarom praten we met de ander in plaats van over de ander. We hebben vertrouwen in de intentie van een ander, gaan uit van het goede en spreken dat vertrouwen ook uit. Iedereen kan op ons vertrouwen en we staan voor resultaat.
- lef: We durven, mogen en worden zelfs uitgedaagd om van de gebaande paden af te wijken, zolang we bezig zijn met verbeteren. We durven fouten te maken en deze te erkennen. Daarom stellen we ons kwetsbaar op en geven en ontvangen we feedback. Regelmatig kijken we in de spiegel en durven we onszelf scherp te ondervragen.
- bevlogenheid: Wij zijn betrokken en gedreven in wat we doe voor de omgeving en voor onszelf. We voelen ons verantwoordelijk voor het resultaat. Bovendien maken we kenbaar wat onze toegevoegde waarde is en denken we in kansen en mogelijkheden. We werken vanuit onze persoonlijke drijfveren en maken het verschil.
- respect: We staan open voor anderen en vullen niet in, maar vragen door. We zijn bereid om de ander te laten groeien. In onze organisatie mogen we onszelf zijn en we doen ons best om de potentie van anderen te zien en te benutten. Anders zijn mag; we laten iedereen in z'n waarde.
- contact: We hebben daadwerkelijk contact van mens tot mens in plaats van functionaris tot functionaris. De menselijke maat staat daarbij centraal. We zijn een inspirerend voorbeeld voor anderen en maken anderen blij. Samen met anderen dromen wij en samen zorgen we voor een mooi resultaat. We dragen bij aan een warme samenwerking.
- innovatie: Wij zijn nieuwsgierig en experimenteel en gebruiken tegelijkertijd ons gezonde verstand: het kan vaak zoveel makkelijker. Spijt kennen wij niet want we leren van onze fouten: de volgende keer doen we het anders. We lopen voorop met nieuwe producten en technologieën en zijn altijd op de hoogte van wereldwijde trends en maatschappelijke ontwikkelingen. De mogelijkheden van de technologie laten ons hierbij dromen! We verschuiven telkens weer onze grenzen en we nemen ruimte en tijd voor innovaties, ook als niet meteen duidelijk is of die daadwerkelijk aan zullen slaan.
Zij zijn de uitgangspunten van onze organisatie en staan voor de manier waarop we met elkaar en met alle externe partijen omgaan. Uw kandidaat beschouwd onze kernwaarden als zijn/haar eigen.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.