Provincie Noord-Brabant

Informatiebeheerder

Provincie Noord-Brabant

De opdracht­omschrijving

Wat ga je doen?
Als informatiebeheerder ondersteun je de organisatie bij het beheren van digitale en fysieke informatie. Je vormt en bewerkt digitale en fysieke dossiers, je registreert documenten en maakt zaken aan in het registratiesysteem Corsa, je controleert de kwaliteit van bewerking en digitalisering van dossiers die in opdracht van de provincie door een externe partij zijn bewerkt en gescand, je bereidt digitale en fysieke informatie voor vernietiging voor en controleert vernietigingslijsten.

Kandidaatomschrijving

Kennis en kunde:
  • Je beschikt over een relevante afgeronde opleiding als medewerker informatiebeheer op MBO/HBO-niveau, waarvan informatiebeheer in al zijn facetten belangrijke onderdelen vormden;
  • Je hebt ruime ervaring met fysieke en digitale dossiervorming en dossierbewerking bij de overheid;
  • Je hebt actuele kennis van de werking van een DMS, bij voorkeur Corsa;
  • Je hebt actuele kennis van de Archiefwet en aanverwante wet- en regelgeving (denk aan AVG, WOO en BIO).
Competenties:
Je bent een bevlogen vakgenoot in het vakgebied van het duurzaam informatiebeheer met een dienstverlenende instelling die het leuk vindt om met collega’s samen te werken. Je bent zorgvuldig en geconcentreerd en houdt van zelfstandig en zelf startend werken. Je bent  oplossings-gericht en kunt hoofdzaken van bijzaken onderscheiden. Je bent verder klantgericht en digivaardig. Tot slot ben je zorgvuldig in de omgang met persoonlijke, vertrouwelijke en waardevolle informatie.

Interviewplanning

We streven er naar de gesprekken te houden op 4 september 2025.

Toelichting op rooster

Werkzaamheden zullen veelal plaatsvinden op kantoor. Op maandag is een teamdag en is aanwezigheid gewenst.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Opleiding Kandidaat beschikt over een relevante afgeronde (aanvullende) opleiding op minimaal MBO-niveau, waarbij document- en dossierbeheer in alle facetten aan de orde kwam. Dit blijkt uit CV.
  • Werkervaring Kandidaat beschikt over minimaal 4 jaar werkervaring (in de laatste 7 jaar) , met (digitaal) informatiebeheer, liefst bij een overheidsorganisatie. Dit blijkt uit CV.
  • Werkervaring Kandidaat beschikt over minimaal 3 jaar ervaring (in de laatste 7 jaar) met gebruik van een Documentmanagementsysteem, bij voorkeur Corsa. Dit blijkt uit CV.

De Wensen

  • Opleiding Kandidaat beschikt over een relevante afgeronde (aanvullende) opleiding op minimaal MBO-niveau, waarbij document- en dossierbeheer in alle facetten aan de orde kwam. Dit blijkt uit CV.
  • Werkervaring Kandidaat beschikt over minimaal 4 jaar werkervaring (in de laatste 7 jaar) , met (digitaal) informatiebeheer, liefst bij een overheidsorganisatie. Dit blijkt uit CV.
  • Werkervaring Kandidaat beschikt over minimaal 3 jaar ervaring (in de laatste 7 jaar) met gebruik van een Documentmanagementsysteem, bij voorkeur Corsa. Dit blijkt uit CV.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
02 september 2025 om 04:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox