Gemeente Land van Cuijk
max €55 per uur
Noord-Brabant
24 uur per week
01 maart 2024
31 augustus 2024
Als Informatiebeheerder ben je verantwoordelijk voor allround informatiebeheer, zowel analoog als digitaal. Je opent de post, registreert correct en tijdig, verzendt post, voert kwaliteitscontroles uit en beheert het archief door zaken te archiveren. We werken in het Land van Cuijk digitaal vanuit het centrale zaaksysteem Join Zaak & Document.
Je verricht de volgende werkzaamheden:
• Uitvoeren van allround informatiebeheer, inclusief het openen, scannen en registreren van post in het zaaksysteem Join Zaak & Document.
• Correct en tijdig registreren van documenten en zorgdragen voor een efficiënte postverzending.
• Uitvoeren van kwaliteitscontroles en archivering zaken binnen het zaaksysteem Join Zaak & Document.
• Het behandelen van vragen en verzoeken van medewerkers in Topdesk (incidentbeheer).
• MBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur in het vakgebied informatievoorziening.
• Je hebt ervaring met administratief werk en kunt nauwkeurig werken.
• Bij voorkeur ervaring met allround informatiebeheer, zowel analoog als digitaal.
• Voorkeur voor kennis van en ervaring met het werken in Join Zaak & Document.
• Je bent accuraat, zelfstandig en in staat om met vertrouwelijke informatie om te gaan.
• Goede communicatieve vaardigheden en een proactieve werkhouding.
Nader te bepalen.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox