Gemeente Soest

ICT medewerker

Gemeente Soest

De opdracht­omschrijving

Waar werken we aan in Soest
Werken voor de gemeente betekent werken voor onze 47.000 inwoners. Als gemeente ondersteunen we de samenleving op allerlei gebieden. Wij werken aan de leefbaarheid van onze gemeente en kijken daarbij naar de lange termijn. Op dit moment werken we o.a. hard aan de energietransitie voor een duurzame, toekomstbestendige gemeente. Ook bereiden we ons voor op de inwerkingtreding van de Omgevingswet. Verschillende bouwprojecten zijn in ontwikkeling (zoals de transformatie van Soesterberg Noord, woningbouwlocatie Oude Tempel en de Dalwegvisie) en we stimuleren sporten met verschillende projecten.

Dit zijn wij
We vormen samen met 275 professionals onze organisatie. Ons doel is een toekomstbestendige organisatie te zijn en mee te bewegen met wat de samenleving nodig heeft. Dat vraagt om flexibele, lerende professionals en leidinggevenden die hen daarin stimuleren, faciliteren en de ruimte geven. Daarom staan onze medewerkers centraal; zij leveren de resultaten aan onze inwoners, ondernemers en bestuur. Werken aan een toekomstbestendig Soest doen we volgens onze drie kernwaarden: samen (met collega’s, bestuur, samenleving en partners), met vertrouwen in elkaar en daarbij leren we van de dingen die we doen en van onze omgeving.
Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is.

Opdracht
Je pakt diverse werkzaamheden op ter ondersteuning van de regisseur ICT dienstverlening en de personeelsadministratie, met name:

  • Voorraadbeheer ICT middelen
  • Begeleiden medewerkers bij ingebruikname mobiele devices
  • Uitgifte en inname mobiele apparatuur, actueel houden bijbehorende administratie
  • Oplossen van storingen en beantwoorden van vragen van gebruikers, of deze doorgeleiden naar de regionale ict servicedesk
  • Verwerken van meldingen en aanvragen via TOPDesk, waaronder meldingen rondom in- door- en uitstroom van onze interne en externe medewerkers. Hiervoor vraag je bijvoorbeeld ook Verklaringen Omtrent Gedrag aan.

Competenties
-      initiatiefrijk, pro-actief
-      communicatief vaardig
-      administratief vaardig

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare werkervaring op een IT Servicedesk.
  • Aantoonbare werkervaring in het beheren van ICT middelen;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau in de richting van ICT;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met klantencontact op gebied van ICT beheer;
  • Aantoonbare kennis van Microsoft 365 systeem;
  • Aantoonbare kennis van TOPDesk systeem.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox