Gemeente Vijfheerenlanden

Hrm specialist/medewerker

Gemeente Vijfheerenlanden

De opdracht­omschrijving

Uitvoeringsvoorwaarde 
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Vijfheerenlanden mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Vijfheerenlanden. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is). 

Organisatie onderdeel
De gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit.

Opdracht
- Het gaat om allround HRM-werkzaamheden (personeels-en salarisadministratie).
Voorkomende werkzaamheden:
- Informeren en beantwoorden van vragen van managers/teamleiders en collega’s over interne HR-richtlijnen zoals procedures, arbeidsvoorwaarden en rechtspositie.
- Bewaken en uitvoeren van de administratieve HRM werkprocessen op juistheid en volledigheid, signaleren knelpunten, implementeren verbeteringen in de processen en zorgen voor afstemming met andere collega’s binnen HRM.
- Mogelijk meewerken aan HRM-projecten. Als voorbeeld: inwerken/onboarding, gesprekscycli, arbo, integriteit, bhv, verzuim, afhankelijk waar de kennis is.
- Gastvrouw Introductiedag nieuwe medewerkers.
- Inplannen van trainingen en medewerkers in het kader van leren en ontwikkelen.
- Verwerken  (eenvoudige) personele- en salarismutaties, voert gegevens van nieuwe medewerkers in, stelt arbeidsovereenkomsten op en verzorgt de HRM- en verzuimcorrespondentie.

Competenties
- Integer;
- Werken vanuit de verbinding;
- Analytisch.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen. In overleg. Niet gesplitst.

De Eisen

  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als HRM medewerker (personeels-en salarisadministratie);
  • Aantoonbare werkervaring met ADP op het gebied van de personeelsadministratie.
  • Aantoonbare kennis van de wet- en regelgeving HRM en CAO-gemeenten (licht dit duidelijk toe in het cv);

De Wensen

  • Een aantoonbare afgeronde opleiding HR, HRM of Personeelszaken op minimaal mbo niveau;
  • Een maximum uurtarief van € 90,- exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als HRM medewerker binnen een gemeentelijke instelling

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
16 juli 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox